Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای مطهر ۳۲ شهید دوران دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده‌اند، با استقبال عشایر ایل قشقایی فارس به نمایندگی از ملت ایران وارد کشورمان خواهند شد.

سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده چهارشنبه یکم تیرماه به خبرنگارن گفت: پیکرهای پاک 32 شهید دوران دفاع مقدس، روز 9 تیر همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع)، با استقبال عشایر ایل قشقایی به نمایندگی از ملت ایران، به کشور منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام نظامی گفت: این شهدا مربوط به عملیات‌های خیبر، بدر، کربلای ۵، والفجر مقدماتی، تک دشمن در سال ۱۳۶۷ هستند که در مناطق عملیاتی فکه، شرق دجله و شلمچه تفحص شده‌اند.

او افزود: این تعداد شهدا، مربوط به عملیات تفحص تا امروز چهارشنبه (اول تیر) است و چنانچه تا نهم تیر به آمار تعداد شهدای تفحص‌شده افزوده شود، به این شهدا ملحق خواهند شد.

باقرزاده عنوان کرد: ایل بزرگ قشقایی که مرکزیت آن در فارس قرار دارد، نزدیک به سه هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده که از این تعداد حدود هزار و ۵۰۰ شهید سهم استان فارس است.

فرمانده کمیته جست و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم استقبال از پیکرهای پاک شهدای تازه تفحص شده با حضور ایل قشقایی به‌نوعی پیش مقدمه‌ای برای برگزاری اولین یادواره سه هزار شهید، امیر و سرداران ایل قشقایی است که ششم مرداد به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دوران دفاع مقدس استان فارس شيراز تشییع شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس ایل قشقایی تفحص شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • تولید ۱۲۵۰۰ تن عسل در استان فارس
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد