Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه جام جهانی و در سومین حضور پیاپی تیم ملی ایران در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال جهان سردار آزمون، ستاره تیم ملی، به‌عنوان سفیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت انتخاب شد. - اخبار بازار -

دوشنبه 30 مرداد ماه، طی مراسمی در هتل اسپیناس پالاس مراسم آغاز همکاری سردار آزمون به‌عنوان سفیر برند  فروشگاه‌های هفت  با حضور مدیران گروه اقتصادی گلستان و نمایندگان رسانه‌ها و مهمانان ویژه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون 28 ساله ستاره فوتبال ایران است که در پست مهاجم برای تیم‌های معتبری همچون بایرن لورکوزن آلمان و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است و سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران نیز به شمار می‌رود.

ویژگی‌های فردی و شخصیت حرفه‌ای آزمون، مدیران  فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت  را به این باور رساند تا در آستانه جام جهانی او را به‌عنوان سفیر برند هفت، که از شرکت‌های جوان، مدرن، چابک و روبه‌رشد گروه اقتصادی گلستان است، انتخاب کنند تا شایستگی‌های سردار بازتاب‌دهنده خصوصیات متفاوت، حرفه‌ای و برتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت در صنعت رو به پیشرفت خرده‌فروشی در ایران باشد.

 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای هفت  از سال 1393 با هدف استانداردسازی و مدرن‌سازی شبکه خرده فروشی در کشور آغاز به کار نمود، تا به پشتوانه تجهیزات لجستیکی به روز، نیروی انسانی متخصص و طراحی حرفه‌ای فروشگاه‌ها، با کیفیت‌ترین محصولات را با به صرفه‌ترین قیمت به ایرانیان ارائه دهد تا آنچه شایسته مردم ایران است در اختیارشان قرار دهد و اصل مشتری‌محور را به درستی رعایت کند. در این راستا این شرکت با دارا بودن زیر ساخت‌های لجستیکی پیشرفته خود، طرح توسعه را در سرتاسر کشور در سه سطح فروشگاهی تخفیفی، سلامت، توریستی و VIP در برنامه سال 1401 خود به عنوان محوری‌ترین موضوع قرارداده است.

 فروشگاه‌های هفت که استراتژی‌های اصلی خود را بر محورهای ارتقای سطح زندگی و رفاه مستمر مردم ایران و ارتقای مستمر قابلیت اعتماد ملی بنا نهاده است، انتخاب سردار آزمون را به‌عنوان ستاره‌ای ملی، محبوب و روبه‌رشد مورد توجه قرار داده است، چرا که همواره در تلاش برای روزآمدی و پیشرفت بوده است.

حال در سال برگزاری بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال با آرزوی موفقیت تیم ملی ایران در این رقابت‌ها سردار آزمون در کنار برند هفت جلوه‌ای تازه و متفاوت را برای مردم و مشتریان جدید و وفادار هفت به ارمغان خواهد آورد که تاکیدی خواهد بود بر پویایی، تخصص، محبوبیت و رو به رشد بودن برند هفت.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروشگاه های زنجیره ای هفت عنوان سفیر تیم ملی ایران سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس