Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:30:57 GMT

پدیده تنیس همدان در راه مسابقات آسیایی

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۱۱۴۱

پدیده تنیس همدان در راه مسابقات آسیایی

«زهره ابوطالبیان» روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دختر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کمپ بین المللی شهید عضدی برگزار می‌شود و ایلوخانی برترین ورزشکار این رده سنی در این اردو شرکت می‌کند.

وی بیان کرد: اردوی تمرینی تیم نوجوانان دختر از ۵ لغایت ۱۵ تیر ماه جاری به میزبانی کمپ بین المللی، مرکز استعدادیابی و آموزش شهید عضدی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوطالبیان یادآور شد: چهار ورزشکار به این اردو که با سرمربیگری مریم معظمی برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

وی افزود: پارمیدا نظری مربی و محمدرضا میرالماسی مدیر تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ستایش ایلو خانی به پدیده نوظهور تنیس روی میز نوجوانان کشور تبدیل شده و کارشناسان از وی به عنوان یکی از چهره‌های آینده دار این ورزش در میادین بین المللی نام می‌برند.

ایلوخانی با کسب بالاترین امتیاز در مسابقات انتخابی تیم ملی موفق به کسب سهمیه مسابقات آسیا شد.

نفرات اول تا سوم تیم ملی نوجوانان برای اعزام به مسابقات نوجوانان آسیا به میزبانی لائوس که تاریخ برگزاری آن تاکنون مشخص نشده انتخاب شدند و ایلوخانی توانست این سهمیه را کسب کند.

برچسب‌ها تیم ملی تنیس همدان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی تنیس همدان بانوان تیم ملی تنیس همدان بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد