Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پور کاظم شایسته ظهر چهارشنبه در ستاد مبارزه با قاچاق کالا در کرمان بر لزوم مبارزه جدی با قاچاق کالا از مرزهای کشور تاکید کرد و گفت: در این زمینه همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را انجام دهند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به تحریم‌ها مبارزه با قاچاق کالا ارزش بسیار بیشتری دارد و نباید اجازه قاچاق کالا را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور کاظم شایسته بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت انقلابی مبارزه با قاچاق است و در این خصوص راهکاری‌های ویژه ای دنبال می‌شود.

وی گفت: روند اصلاح قانون مبارزه با قاچاق مطلوب است و نمایندگان مجلس همکاری لازم را دارند و سعی شده بخشی از موانع و چالشها رفع شود.

معاون حقوقی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: با توجه به حذف ارزش ترجیحی باید با توجه و انگیزه بیشتر با قاچاق برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ میلیارد دلار کالای قاچاق در ورودی و خروجی کشور وجود دارد گفت: این میزان یعنی سو استفاده از منابع داخلی کشور که اگر کنترل نشود اقتصاد ضربه می بیند.

کد خبر 5521290

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق قاچاق کالا قاچاق کالاو ارز بوشهر کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سفر استانی ویروس کرونا آمار کرونا مشهد اردبیل ایلام آبرسانی بیرجند اجتماع سلام فرمانده کنگره شهدا مبارزه با قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب

سرهنگ عبدی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا در بناب در پی کسب خبری مبنی بر دپو و احتکار خمیر مایه و کنجد در یک انبار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی به همراه نمایندگان اداره شبکه بهداشت و درمان و جهادکشاورزی شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و مقدار ۱۰ تن خمیر مایه و دو تن و ۸۰۰ کیلوگرم کنجد خارجی قاچاق را کشف و برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۲۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد تشریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: قاچاق کالا از جهات گوناگون سلامت اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند و پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه