Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:33:23 GMT

آجورلو: ریکاردو گفت گرسنه قهرمانی است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۱۲۱۰

آجورلو: ریکاردو گفت گرسنه قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو گفت: خدا را شکر می کنم که هواداران و خانواده استقلال که مضطرب و نگران بودند، امروز با آمدن سرمربی جدید، به آرامش رسیدند. چند سالی در انتظار قهرمانی بودیم و لذت آن را در استادیوم آزادی چشیدیم.

ادامه صحبت های مدیرعامل استقلال را بخوانید:

**نبود مجیدی مرا اذیت می‌کند

همان ابتدای فصل به فرهاد مجیدی گفته بودم 5 هفته قبل از اتمام لیگ و با 75 امتیاز قهرمانی می خواهم جا دارد جای ایشان را خالی کنیم و برای او آرزوی موفقیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است نبود ایشان من را اذیت کند، اما فوتبال حرفه ای همین است. باید در ک کینم قهرمانی تمام و فصل جدید شروع شد. هر کسی حق انتخاب دارد. آقای مجیدی تشخیص دادند در کشور دیگری و تیم دیگری مربیگری کند و ما به تصمیم او احترام می گذاریم. ما برای ادامه زندگی استقلال هرگز از پا نمی نشینیم و پرقدرت ادامه می دهیم.

**هجمه ها باعث شد مربی ایرانی منصرف شود

ما خیلی امیدوار بودیم با ایشان ادامه دهیم و فصل جدید را با یک مربی ایرانی آغاز کنیم. شفاف تر و روشن تر از این نمی شود گفت. اما به هر حال هجمه دیگران سبب شد مربی که قول همکاری و مساعدتی که داده بود، منصرف شود. ایرادی ندارد، وسعت استقلال به اندازه کهکشان ها بی نهایت است و هرگز احساس ضعف نمی کند.

**۴۰ سرمربی را پیشنهاد دادند

مذاکرات خارجی‌مان را آغاز کردیم و بیش از 40 سرمربی در لیست کارشناسان بودند و امین ترین افراد من مذاکرات را بدون وقفه و تا ساعت 3 و 4 شب ادامه دادند که منجر به این توافقی شد که امروز سرمربی عزیز استقلال در اینجا حضور دارند و مسئولیت تیم را با این امضا برعهده گرفتند. البته در روزهای گذشته امضا انجام شده بود ولی امروز در محضر رسانه ها نیز این کار را انجام دادیم.

**ریکاردو گفت گرسنه قهرمانی است

سرمربی محترم استقلال سابقه حضور در 6، 7 کشور مختلف را دارد. ایشان در پرتغال هم بازیکن بوده و هم سرمربی. ضمن اینکه او محبوب و قابل احترام است. اولین جمله ای که از طریق تماس تصویری با هم برقرار کردیم، در دو موضوع اشتراک داشتیم. ایشان گفتند من گرسنه قهرمانی هستم. من نیز گفتم با اینکه قهرمانی را تجربه کرده ام اما باز هم تشنه قهرمانی هستم. صبح به ایشان گفتم درست است که 62 سال دارم ولی مانند یک پسر 18 ساله همچنان پرتلاش و پر جنب و جوش به دنبال قهرمانی بعدی هستم. این اشتراک ما برای قهرمانی هم در سوپرجام، هم جام حذفی، لیگ برتر و ان شالله در ادامه فصل بعد قهرمانی آسیاست.


ادامه دارد...

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی آجورلو مدیرعامل ریکاردو ساپینتو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟