Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر به عنوان ظرفیتی بی‌نظیر برای استان است که به دست آوردن ۵ مگاوات برق از این مجموعه بی‌شک اقتصادی و مطلوب نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، سید حامد عاملی عصر امروز در بازدید از پروژه نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر اظهار داشت: نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر به عنوان ظرفیتی بی‌نظیر برای استان است که به دست آوردن 5 مگاوات برق از این مجموعه بی‌شک اقتصادی و مطلوب نبوده و باید طراحی مناسبی در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پروژه‌های شهرستان مشگین‌شهر بیشتر هم برای منطقه و هم برای کشور حائز اهمیت فراوان است و با توجه به این که این مجموعه برای نخستین بار تولید و ساخت ادوات راهداری انجام می‌دهد کار بسیار ارزشمندی است و در حوزه آبرسانی و راهداری نیز تصمیماتی اتخاذ شد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود دست یابیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: مشگین‌شهر در سطح بین‌المللی نیز دارای ظرفیت‌های ارزشمندی است چرا که کارهای این مجموعه آن طور که باید مناسب نبوده و شهرستان مشگین‌شهر هم‌اکنون باید از آثار ارزشمندی برخوردار می‌شد و قابلیت استفاده از ظرفیت‌ها در این منطقه بیش از پیش ارتقا یابد.

عاملی اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای توسعه گردشگری و نیز اختصاص اعتبارات ویژه برای حوزه ورزشی از اهم مواردی است که با جدیت پیگیری می‌شود و به همین منظور باید جلسات مربوطه با دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شود تا بتوانیم هر چه سریع‌تر با رفع مشکلات مربوطه شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

نیروگاه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر نیمه‌نخست امسال بهره‌برداری می‌شود پروژه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر بعد از 20 سال در مرداد ماه 1401 افتتاح می‌شود پیشرفت پروژه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر از مرز 95 درصد گذشت

وی تصریح کرد: کارهای خوبی در راستای ساماندهی فضاهای روستایی این شهرستان انجام یافته و پیگیری‌های لازم در این زمینه به عمل آمده که امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده به اهداف خود در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/142/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران امروز چگونه است؟
  • وضعیت هوای تهران در دوازدهمین روز اردیبهشت
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای امروز تهران