Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@10:41:54 GMT

کشتی فرنگی جام پلیکونه | حسینوند طلا گرفت

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۱۴۹۴

حسینوند به مدال طلا دست یافت.

در نخستین روز از مسابقات کشتی فرنگی جام پلیکونه، ورزشکاران کشورمان روی تشک رفتند.

به گزارش طرفداری، رقابت های بین المللی کشتی جام متئو پلیکونه بعنوان سومین مسابقات بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی، از امروز و با برگزاری مسابقات 7 وزن نخست کشتی فرنگی در شهر رُم ایتالیا آغاز در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی گیران کشورمان در روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که با حضور 3 نفر و به صورت دوره ای برگزار می شود، محمد حسینوند پناهی در کشتی نخست با نتیجه 11 بر 7 فلورین تیتا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 4 مغلوب ماکس نوری از آمریکا شد. اما با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی مقابل کشتی گیر کشور رومانی، حسینوند با توجه به کسب امتیاز فنی بیشتر، صاحب مدال طلا شد.

در وزن 67 کیلوگرم سجاد ایمن طلب در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مغلوب تیگران گالوستیان از فرانسه شد. به دلیل عدم حضور کشتی گیر فرانسه در فینال، ایمن طلب از دور رقابت ها کنار رفت.  محمدجواد رضایی دیگر نماینده کشورماندر این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه 2 بر یک به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف حسرت جعفراف از آذربایجان رفت که  با نتیجه 8 بر 3 مغلوب شد تا در دیدار رده بندی برای برنز تلاش کند. 

در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر مهمتالی کوجوک عثمان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل الکس کسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر 7 شکست خورد. باتوجه به عدم حضور حریف نوری در فینال، کشتی گیر کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت. 

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ایگور آلوز دیگو از برزیل را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا رفت که 5 بر 4 مغلوب شد. با توجه به حضور حریف ایتالیایی در فینال، بالی در جدول بازنده ها رقابت کرد. وی در این مرحله مقابل ونکاتیس از لتونی قرار گرفت که با برتری 4 بر یک راهی دیدار رده‌بندی شد. بالی در این مرحله مقابل نماینده مجارستان قرار می‌گیرد.

اخبار داغ 

ساپینتو در بدو ورود به ایران: فردا حرف می زنم / فیلم واکنش عبادی‌پور به شکست تیم ملی والیبال مقابل بلغارستان رافائل لیائو پیشنهاد تمدید قرارداد میلان را رد کرد؛ منچسترسیتی وضعیت را زیر نظر دارد ناصر الخلیفی احتمال جدایی نیمار از پاری سن ژرمن را رد نکرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت

ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران دارفانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، ایرج کاهیرده ملی پوش سابق کشتی ایران پس از سال ها درد ناشی از بیماری در سن ۸۱ سالگی در گذشت. مراسم تشییع وی امروز (سه شنبه) برگزار ‌و پیکر او در قطعه ورزشکاران بهشت آباد اهواز به خاک سپرده می شود.

مرحوم کاهیرده مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران و ریاست هیات کشتی خوستان را نیز در کارنامه دارد.

درگذشت ایرج کاهیرده را به جامعه کشتی ایران و نیز خانواده این مرحوم تسلیت می‌گوییم.

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی