Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر امام‌جمعه یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه در دیدار با رییس‌کل، دادستان و مسئولان قضایی یزد افزود: تشکیلات قضایی کشور نسبت به گذشته دچار تحولات مثبت گسترده‌ای شده است.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی باید عدالت برای همه مردم برقرار شود و ظالمین به سزای اعمال خود برسند و قضات با چشم و گوش باز ناظر همه اتفاقات باشند و دستگاه قضا مسئولیت سنگین برعهده دارند و باید سیره حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند و دائما در میان مردم بوده و به شکایات و مشکلات مردم رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست رییس‌کل دادگستری و دادستان مرکز استان یزد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این مجموعه ارائه دادند.

در پایان این دیدار از برترین‌های سلسله نشست‌های ۳۰ شب ۳۰ سنگر که در ماه مبارک رمضان با حضور مسوولان قضایی در مساجد مختلف استان برگزار شده بود قدردانی به عمل آمد.

برچسب‌ها دادگستری مراسم تجلیل یزد قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری مراسم تجلیل یزد دادگستری مراسم تجلیل یزد قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد