Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید بلیط هواپیما و آماده‌شدن برای سفر راحت‌تر از گذشته‌ها شده است. حالا فرقی نمی‌کند که در چه ساعتی از شبانه‌روز تصمیم به خرید بلیط و برنامه‌ریزی برای سفر بگیرید. با اپلیکیشن اسنپ می‌توانید در عرض چند دقیقه بلیط پروازهای داخلی و خارجی را تهیه کنید و مناسب‌ترین مورد را بخرید.

به گزارش ایسنا به نقل از اسنپ، مزایای خرید زمانی بیشتر هم می‌شود که بدانید امکان تهیه بلیط هواپیمای ارزان از اسنپ برایتان فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چطور؟ استفاده از این خدمات با کمک‌گرفتن از اسنپ مقدور است بله، به‌راحتی! 

سه راهکار برای تهیه بلیط هواپیمای ارزان از اسنپ 

حتی اگر در زمینه هزینه‌های سفر و بودجه‌بندی برای مخارج مشکلی ندارید، باز هم بدتان نخواهد آمد که بلیط‌تان را ارزان‌تر و با تخفیف بخرید. با خرید بلیط هواپیما از سوپراپلیکیشن اسنپ به‌راحتی می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و بلیط را ارزان‌تر بخرید. مقرون‌به‌صرفه‌شدن حسابتان به‌واسطه نکات زیر خواهد بود: 

استفاده از طرح‌های تخفیف جذاب اسنپ. بهره‌مندی از امتیازات کسب‌شده در باشگاه مشتریان. امکان رصدکردن گزینه‌های مختلف و مقایسه شرایط و قیمت‌ها. 

۱. استفاده از طرح‌های جذاب تخفیف در خرید آنلاین بلیط هواپیما 

خرید آنلاین بلیط هواپیما در اسنپ معمولا با طرح‌های تخفیفاتی متنوع همراه است. مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های فروش بلیط به شما امکان بهره‌مندی از تخفیف‌ها را نمی‌دهد اما اسنپ همیشه در فصول مختلف، طرح‌ها و برنامه‌های تخفیفاتی متنوعی دارد. 

حتی در فصل‌ها و زمان‌هایی که مسافران پرشمار هستند و هیچ شرکت و آژانسی به‌فکر تخفیف‌دادن و اجرای طرح‌های فروش ارزان نیست هم می‌توانید از امکان تهیه بلیط هواپیمای ارزان از اسنپ بهره بگیرید. 

۲. بهره‌مندی از امتیازات کسب‌شده در باشگاه مشتریان 

همه با سرویس‌های تاکسی اینترنتی اسنپ آشنا هستند اما باید بدانید که خدمات این اپلیکیشن به همین مورد ختم نمی‌شود. در کنار آن، خدمات متنوع و متعددی مانند امکان رزرو اینترنتی پرواز و خرید بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی هم وجود دارد. خریدهای سوپرمارکتی، سفارش غذا و خدمات رنگارنگ دیگر هم از سوی اسنپ ارائه می‌شوند. 

با استفاده‌کردن از هر یک از خدمات این اپلیکیشن، امتیازاتی به‌پاس همراهی در باشگاه مشتریان برایتان ثبت می‌شود. این امتیازها در قالب کدهای تخفیف یا برای شرکت در قرعه‌کشی‌ جوایزی نفیس به دردتان خواهند خورد. اگر کد تخفیف خرید بلیط هواپیما اسنپ را داشته باشید، بلیط‌تان را ارزان‌تر می‌خرید. عالی نیست؟ 

۳. امکان رصدکردن گزینه‌های مختلف و مقایسه شرایط و قیمت‌ها 

رصدکردن گزینه‌های مختلف برای خرید آنلاین بلیط هواپیما هم یکی از دلایل دیگر ارزان‌تر تمام‌شدن هزینه بلیط با استفاده از اسنپ است. در این اپلیکیشن، شرکت‌های هوایی معتبر مختلف حاضر هستند و امکان خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی از آنها وجود دارد. 

با مرور هر یک و قیمت‌ها و شرایطی که بلیط‌هایشان دارند، راحت‌تر می‌توانید گزینه‌های مختلف را مقایسه کنید. در کمال آرامش و از روی گوشی موبایل، رایانه یا تبلت خود به بررسی و مقایسه گزینه‌های پرواز گوناگون مشغول شوید. کدام قیمت مناسب‌تری دارد و ارزان‌تر است؟ کدام قیمت نسبت به خدماتی که ارائه می‌شود، به‌صرفه است و... . 

زمانی که در هیاهوی مراجعه حضوری برای خرید بلیط نیستید، آرام‌تر و دقیق‌تر می‌توانید به بررسی و مقایسه میان گزینه‌های مختلف پرواز و تهیه بلیط هواپیمای ارزان از اسنپ مشغول شوید.

شیوه خرید بلیط‌های تخفیف‌دار 

اسنپ بلیط هواپیما را ارزان‌تر و ساده‌تر در اختیارتان قرار می‌دهد. فرایند خرید هم بسیار ساده است و استفاده از کدهای تخفیف هم کار سختی نیست. برای تهیه آنلاین بلیط هواپیمای ارزان باید مراحل زیر را طی کنید: 

وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید. گزینه «بلیت سفر» را انتخاب کنید. از میان گزینه‌ها، «پرواز» را انتخاب کنید. وارد صفحه اصلی اسنپ‌تریپ شوید. مبدأ، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران را مشخص کنید. فهرست ایرلاین‌ها با شرایط و امکانات مختلف را مرور کنید. به‌کمک فیلترهایی مانند ارزان‌ترین، گران‌ترین، دیرترین، زودترین و...، بهترین بلیط را شناسایی کنید. براساس نوع و کلاس پرواز دلخواه به گزینه موردعلاقه و مناسب خود برسید. با ورود به بخش پرداخت هزینه بلیط، بخشی مخصوص واردکردن کد تخفیف را می‌بینید. در صورت داشتن کد تخفیف، آن را درون جایگاه مشخص‌شده وارد کنید. از هزینه بلیط‌تان کسر می‌شود و آن را آنلاین می‌پردازید. 

روند و فرایند تهیه بلیط هواپیمای ارزان از اسنپ هم ساده است و همه از عهده انجامش برمی‌آیند. خبر خوب دیگر هم این است که امکان کنسلی آنلاین پرواز با اسنپ هم وجود دارد. البته بنا به اینکه بلیط را از کدام شرکت تهیه یا در چه زمانی اقدام به لغوش کرده‌اید، مبلغی از هزینه پرداخت‌شده از بلیط‌تان کسر می‌شود.

در آخر 

 با رزرو اینترنتی پرواز از اپلکیشن اسنپ می‌توانید راحت‌تر، سریع‌تر و البته ارزان‌تر از همیشه پرواز کنید. شرکت‌های هوایی معتبر و متنوعی در سوپراپ اسنپ حاضر هستند. با مرور شرایط و قیمت‌ها مناسب‌ترین گزینه را بخرید. یادتان باشد که با هر بار خرید بلیط هم امتیازی به پاس همراهی در باشگاه مشتریان اسنپ برایتان منظور می‌شود. این امتیازات را برای خریدهای بعدی استفاده کنید و طعمشان را در بهره‌مندی از خدمات مختلف اسنپ بچشید. 

وقتی تهیه آنلاین بلیط هواپیما ارزان و اقتصادی باشد و هم‌زمان کیفیت را هم مدنظر قرار دهد، لذت سفر هوایی دوچندان می‌شود. اسنپ می‌خواهد که کاربرانش راحت‌تر از همیشه کارهای مختلف خود را پیش ببرند. برای همین هم فرایند خرید بلیط را بسیار ساده کرده است و با ارائه طرح‌های تخفیفاتی، هم به جیب مسافران کمک می‌کند و هم رضایتشان را از خرید بیشتر؛ به‌عبارتی در تهیه بلیط هواپیمای ارزان از اسنپ هم صرفه اقتصادی در نظر گرفته می‌شود، هم کیفیت. 

منبع : https://snapp.ir/flights-ticket/

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید آنلاین هواپیما آنلاین بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما باشگاه مشتریان گزینه های مختلف بهره مندی ارزان تر قیمت ها بلیط تان گزینه ها راحت تر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند.

اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان

جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.
این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود.

معرفی خیریه‌ پزشکی نوین

ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.

این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند.

دیگر خبرها

  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir