Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@00:05:34 GMT

در خراسان رضوی سرقت مسلحانه نداریم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۱۷۳۷

در خراسان رضوی سرقت مسلحانه نداریم

به گزارش قدس آنلاین غلامعلی صادقی ظهر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه در مشهد در خصوص انتقال زندان‌ها به بیرون از شهرها اظهار کرد: اعتباری برای تحقق این اقدام نیاز که دولت نتوانسته این اعتبار را در اختیار قوه قضائیه قرار دهد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌کنیم در خراسان رضوی فضاهای در تملک سازمان زندان‌ها با بهره گیری از قانون تغییر کاربری‌ها، تغییر کاربری دهیم و از طریق تهاتر با شهرداری و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و انتقال زندان به خارج از بافت شهری اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه همچنین در بحث ساماندهی اتباع افزود: قوه قضائیه متولی ساماندهی اتباع نیست اما به دلیل عدم ساماندهی این گروه و پرونده‌های تشکیل شده، نگرانیهایی وجود دارد و امیدواریم متولی موضوع هر چه سریع‌تر برای ساماندهی آنها اقدام کند، دستگاه قضا نیز آمادگی لازم را دارد.

صادقی اظهار کرد: خوشبختانه در سطح استان سرقت مسلحانه نداریم اما سرقت‌های عادی که بیشترین سارقان نیز معتادان متجاهر هستند، تبدیل به دغدغه شده است که دستور جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر توسط دادگستری استان صادر و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد اما برای تهیه فضای نگهداری و تأمین بودجه نیز همکاری‌هایی وجود دارد که مسؤولان مربوطه با جدیت بیشتری باید پای کار باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در خصوص اقدامات لازم در خصوص اصلاح اراذل و اوباش نیز بیان کرد: اقدامات خوبی برای اصلاح این افراد صورت گرفته که در برخی استان‌ها نیز به عنوان الگو مورد استفاده قرار گرفت.

وی گفت: خوشبختانه با متانت مردم در موضوع مردمی سازی یارانه‌ها، هیچ پدیده خاصی در استان نداشتیم، مردم پشتیبان دولت بودند که جای تقدیر دارد.

صادقی افزود: سال گذشته بازدیدهای متعددی توسط کارشناسان دادگستری و دادستان‌ها در استان از شهرک‌های صنعتی انجام شد تا مشکلات موجود با پیگیری ویژه رفع شود و با توجه به اجرای طرح مردمی سازی و اصلاح یارانه‌ها این بازدیدها و حمایت از واحدهای تولیدی امسال نیز ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی همچنین در خصوص حادثه حرم مطهر رضوی با بیان اینکه پرونده متهم اصلی حرم مطهر رضوی به سرعت رسیدگی و حکم اعدام ضارب روحانیون رمضان حرم مطهر در مشهد دوشنبه هفته جاری اجرا شد، افزود: گزارشاتی در پرونده حادثه حرم رضوی در خصوص قصور سایر افراد نظیر عدم انجام بازرسی مناسب در ورودی حرم مطهر وجود دارد که این موارد در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دادگستری مشهد خراسان رضوی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در چهارشنبه زیارتی
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی رونمایی و نصب شد
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رونمایی از کتیبه مقبره شیخ بهایی در حرم مطهر رضوی
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد