Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق تاکید کرد این جریان تحت فشار ایران برای عقب نشینی نبوده است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ فشاری بر هیچ جریان شیعی وارد نکرده است و شایعات در این باره دروغ است.

وی در ادامه به برخی گروه‌ها در عراق اشاره کرد و بیان کرد که آن‌ها در حال «کارشکنی سیاسی» در این کشور و اعمال فشار علیه برخی فراکسیون‌های سیاسی در عراق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او همچنین ضمن اشاره به عدم همراهی با این گروه‌ها در فرایند سیاسی عراق، در بخش دیگری از اظهاراتش از فراکسیون‌های این کشور خواست که برای اصلاح و نجات کشور عراق موضعی شجاعانه اتخاذ کنند.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که رهبر جریان صدر در اظهاراتی خروج خود را از فرایند سیاسی عراق رسما اعلام کرد.
  انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مقتدی صدر جریان صدر شایعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در جریان بازدید از مراحل تکمیل و تجهیز عرفه‌های نمایشگاه ایران اکسپو با حضور در غرفه استان خوزستان اظهار کرد: خرما یکی از محصولات کشاورزی با اهمیت در حوزه فرآوری و زنجیره ارزش است.

وی با تاکید بر اینکه استان خوزستان یکی از قطب‌های مهم تولید خرما محسوب می‌شود افزود: بر همین اساس غرفه استان خوزستان، یکی از غرفه‌های منتخب در معرفی زنجیره ارزش خرما در جریان حضور وزیر محترم کشور در نمایشگاه ایران اکسپو تعیین می‌شود.

بر اساس این‌گزارش، استان خوزستان با ۲ زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرم آبی و خاویاری و همچنین خرما در این نمایشگاه حضور دارد ک با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است در‌جریان بازدید وزیر کشور از غرفه خوزستان، روند توسعه زنجیره ارزش خرما توسط یکی از فعالین اقتصادی خوزستان تشریح شود

دیگر خبرها

  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • زنجیره ارزش راهبردی خرمای خوزستان از نقاط قوت نمایشگاه ایران اکسپو
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران