Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا-دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: فر‌مایشات گهربار امام راحل (ره) و‌ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر مبارزه با موادمخدر راهگشای مسیر ماست و مسئولیت ما را سنگین‌تر می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ دکتر اسکندر مومنی در آیین تجدید میثاق کارکنان ستاد مبارزه با موادمخدر با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) که حرم مطهر آن امام راحل برگزار شد، گفت: در اوج پیروزی انقلاب که کشور در تلاطم تثبیت انقلاب بود و در مرزها و نیز داخل کشور ناآرامی هایی وجود داشت، حضرت در سال 58 فرمودند مبارزه با موادمخدر کاری الهی است که این، نشان از توجه ویژه ایشان به آسیب‌های اجتماعی و کرامت انسانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیز مبارزه با موادمخدر را جهادی بزرگ نامیدند، افزود: این فرمایشات گهربار، راهگشای مسیر ماست و مسئولیت ما را نیز سنگین‌تر میکند.
دبیرکل ستاد بیان کرد: نباید به این مسئولیتی که در آن مشغول به فعالیت هستیم، صرفا به عنوان شغل و وظیفه بنگریم بلکه باید به عنوان امری دینی، شرعی اخلاقی و بشری به آن نگاه کنیم؛ زیرا خداوند هم در قران فرموده است هرکس انسانی را نجات دهد گویا همه مبشریت را نجات داده است.
مومنی افزود: اگر نگاهمان به این شغل، دینی باشد خداوند هم کمک میکند و موانع را برمیدارد، اگر برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌ها درست داشته باشد، و به خدا توکل کنیم و نیت‌مان الهی باشد و کار را برای تقرب الهی انجام دهیم، بی تردید خداوند هم کمک میکند.
وی با بیان اینکه باید در امر مبارزه با موادمخدر تلاش بیشتری کنیم، تصریح کرد: باید برای ادامه راهی که امام خمینی ترسیم کردند و رهبری نیز، ادامه دادند، تلاش بیشتری کنیم.
دبیرکل ستاد بیان داشت: در همین جا، با امام راحل تجدید میثاق می‌کنیم که تا آخرین نفس به انقلاب اسلامی وفادار باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم، همچنین تجدید میثاق میکنیم با ولی امر مسلمین که در این مسیر و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، مصمم تر از گذشته باشیم.
مومنی در پایان گفت: وظیفه بزرگی بر عهده ما نهاده شده است؛ لذا همگان اعم از مسئولان، مردم، نخبگان و… باید در این جهاد بزرگ تلاش و کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری