Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان انتظار تحول، تغییر و رفتار پیش‌برنده انفجاری را از پارک علم و فناوری استان دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه‌شنبه در نشست صمیمی با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان قزوین که در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان انتظار تحول، تغییر و یک رفتار پیش‌برنده انفجاری از پارک علم و فناوری استان دارد چراکه ظرفیت‌های این فضا در استان بسیار زیاد است و تمامی روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی بر این موضوع صحه گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برگزاری این جلسه با حضور تمامی معاونین استانداری در پارک علم و فناوری استان این پیام را دارد که جمع تصمیم‌گیرندگان نخبه دانشگاهی پیش‌برنده‌ی سیاست‌های آموزشی، تحقیقاتی و توسعه‌ای استان باید بعد از این در حوزه دانش‌بنیان و فناور حضور و جدیت بیشتری داشته باشند.
اعلایی گفت: در نظام تصمیم گیری استان شاید هیج جلسه رسمی‌ای نباشد که استاندار و تمامی معاونین استاندار در یک جلسه حضور داشته باشند و حتی در شورای برنامه ریزی فقط استاندار به صورت رسمی عضو می باشد ولی در این جلسه تمامی معاونین حضور دارند و این موضوع به دلیل این است که جنس آنها با جنس دانشگاهی یکی است و می تواند به ایجاد گفتمان مشترک کمک کند.
استاندار قزوین اضافه کرد: در مسیر پیش‌روی استان کار برای انجام دادن زیاد است چراکه دولت سیزدهم با وعده های زیادی سرکار آمده است و این وعده ها با نشستن، کم تحرکی، بی برنامگی و ریسک نکردن محقق نخواهد شد و منجر به نارضایتی مردم می شود.
نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نقل قولی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفته‌‌‌اید، همان‌‌‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌‌‌ی کارها به شما متوجه است» اظهار داشت: اعضای حاضر در این جلسه مسئولان حوزه آموزشی، پژوهش و فناوری جامعه هستند و بنده هم به عنوان نماینده عالی دولت در استان، سیاست گذار و پیگیر مسائل دولت در استان هستم و بدانید که نگاه مجموعه حاکمیتی استان نگاه مبصر گونه به جایگاه خود نیست و با نگاه مدیریتی امور را دنبال می کند.
وی افزود: مجموعه مدیریتی استان امروز روی کار هستند تا مسائل را به نفع مردم تغییر دهند و در تصمیم گیری های خود منافع مردم و نظام دنبال شود.
اعلایی گفت: بنده به عنوان مسئول امنیت، اقتصاد، فرهنگ، آموزش و بسیاری از موضوعات دیگر استان در مقابل شما جایگاه مطالبه گری و در برابر مردم جایگاه پاسخگویی دارم و باید این مسیر به صورت همگرا و هماهنگ در سطح استان دنبال شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علم و فناوری پارک علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های خدمت رسان خبر داد و گفت: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمام امکانات آن ها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند، امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه باشد و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی با بیان اینکه امسال بارندگی خوبی در استان داشتیم و سطح زیر کشت قابل ملاحضه بود اما بارندگی پیش رو برای کشاورزان نگرانی هایی را به وجود آورده است، ادامه داد: کشاورزان تلاش کردند با برداشت محصول از آسیب آن جلوگیری کنند،با تدابیر استاندار قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی تشکیل و شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان بودیم که در جهت مدیریت و کمک به انتقال گندم کشاورزان به سیلوهای سرپوشیده صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار می‌گوید: به دلیل اینکه حجم بالای گندم ها در برخی از نقاط بالا بود، انتقال تمام محصولات به سیلوها موفقیت آمیز نبوده است ضرورت دارد کشاورزان، مجموعه ادارات استان از جمله تعاون روستایی تمهیدات لازم جهت پوشاندن محصولات انجام شود تا خسارتی به کشاورزان وارد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران