Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال در مراسم معارفه اش قول های ویژه ای را به هواداران این تیم داد.

  پس از پایان صحبت‌های دکتر مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال اظهار کرد: اول از همه می‌خواهم از  آجورلو مدیرعامل استقلال تشکر می‌کنم که من را به باشگاه استقلال دعوت کرد و خیلی خوشحالم که در اینجا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است. این تیم نزدیک به ۴۰ میلیون هوادار دارد. تیمی که همیشه عادت به برنده شدن دارد و فصل گذشته هم پی در پی می‌بردند. من رویای   حضور  در اینجا را داشتم و یکی از بهترین تجربه‌های زندگی من خواهد بود و امیدوارم با تلاش‌مان یک قهرمانی دیگری رقم بزنیم. همیشه روحیه جنگندگی را حفظ می‌کنیم و همیشه به پیروزی فکر خواهیم کرد. مربی فصل گذشته،  مجیدی یک کار بسیار فوق‌العاده را انجام دادند. من بازی‌های زیادی از استقلال دیدم و بازهم باید ببینیم. 

وی  با اشاره به موفقیت های فصل گذشته استقلال افزود: دلیل برد استقلال، کیفیت بازیکنان بوده است و خیلی منسجم در دفاع عمل می‌کردند و باهم متحد بودند. رقابت پرفشاری در فصل گذشته بود اما استقلال باختی نداشت و فصل را به خوبی سپری کرد. ما باید این روند را ادامه دهیم و آینده ما همین الان است که رقم می‌خورد. مسئولیت خطیری گردن ماست و همه تلاش می‌کنند که قهرمانی را به دست بیاورند و حریف‌ها جنگنده‌تر خواهند بود. ما باید بیش‌تر از همیشه جنگنده باشیم و باید بگویم دلیل برد ما به خاطر چه چیزی بوده است و باید نشان دهیم که این روندمان باید ادامه‌دار باشد. این چالش ماست. وقتی بازیکنان در اول فصل می‌آیند، باید خیلی عصبانی باشند تا به پیروزی برسند. آن‌ها یک بار مزه قهرمانی را چشیده‌اند و ما نمی‌خواهم این مساله را از دست بدهیم. 

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: همه می‌دانیم که ما چالش سختی در پیش داریم و همان‌طور که با مدیرعامل صحبت کردم، من می‌خواهم ۴ قهرمانی برای استقلال بیاورم. ذهنیت همه ما یکی است. دوست نداریم بازنده باشیم. این ذهنیتی است که من می‌خواهم ادامه دهم. چیزی که همیشه از خودم و بعد، از دیگران خواستم، این است که یک جو صمیمی را شاهد باشیم و امیدوارم این جو باقی بماند و همین مساله می‌تواند ما را به قهرمانی نزدیک کند.

انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال قهرمانی مجیدی رویا آجورلو سرمربی جدید ساپینتو فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد

کارگردان فیلم سلمان فارسی در حضور ریاست سازمان صدا و سیما توضیحاتی از روند این پروژه مهم داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان صدا و سیما با حضور سر فیلمبرداری پروژه سلمان فارسی در مورد آن توضیح داد: ما هفت سال است که کار تولید سلمان فارسی را آغاز کرده‌ایم و امسال سخت‌ترین روز‌های خود را در طول این پروژه می‌گذرانیم؛ می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت‌ساز است؛ لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه‌ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می‌برند.

داود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی هم درباره روند تولید سریال گفت: فصل تولد سلمان را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد. در اصل سکانس‌ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می‌رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاش می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست