Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در این رزمایش اظهار داشت: صرفه‌جویی تنها راهکار مهم و مؤثر در وضعیت خشکسالی و شرایط گرما و کاهش آب پشت سدها و کمبود تولید برق است.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به کمبود آب به واسطه ادامه خشکسالی‌ها افزود: مصرف بی‌رویه آب در این شرایط سخت خشکسالی باعث افزایش مشکلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مشکلات تأمین برق در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت مصرف در آب و برق در مقطع فعلی اهمیت زیادی دارد و همکاری و مشارکت همگانی در گذر از شرایط کنونی ضروری است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پایگاه‌های بزرگ نظامی در استان بوشهر مستقر شده و فعالیت دارند، تصریح کرد: بخشی از ظرفیت تولیدی برق و آب در این پایگاه‌ها مصرف می‌شود.

وی افزود: این رزمایش نقش مهمی در کمک و مدیریت مصرف آب و برق در پایگاه‌های نظامی و مراکز انتظامی استان بوشهر ایفا می‌کند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در سطح ملی برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است که بتواند کمبود برق را برطرف و در تأمین آب هم برنامه‌ریزی کند، کاری که باید در سطح استان بوشهر انجام شود موضوع صرفه‌جویی است.

رزمایش مشترک صرفه‌جویی مصرف آب و برق با همکاری سپاه، وزارت نیرو و وزارت کشور از امروز با رمز «یا علی بن موسی‌الرضا (ع)» به‌صورت ارتباط تصویری آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد.

این رزمایش با هدف عملی کردن سخن رهبر انقلاب اسلامی برای صرفه‌جویی است که در تمامی پادگان‌ها، ستادها، سپاه‌های استانی و شهرستانی، بسیج‌ها و تمامی محیط‌های نظامی و فرهنگی سپاه اجرا می‌شود تا در بازه اوج مصرف آب و برق یعنی تابستان به پایدار ماندن ذخایر و تولید کمک کند.

سپاه امیدوار است اجرای این رزمایش افزون بر محیط‌های نظامی، با فرهنگ‌سازی، در محیط‌های خانگی پاسداران و بسیجیان هم اجرا شود تا با ۳۰ درصد صرفه‌جوییِ بیشتر موجب امنیت انرژی در کشور شود.

کد خبر 5521392

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور بوشهر سپاه احمد محمدی زاده وزارت نیرو استاندار بوشهر استانداری بوشهر بوشهر کرمانشاه سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سفر استانی ویروس کرونا مشهد آمار کرونا اردبیل آبرسانی ایلام بیرجند کنگره شهدا اجتماع سلام فرمانده مصرف آب و برق استان بوشهر صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد