Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از تبریز، امروز قیمت پرواز تهران- تبریز برای دوم و سوم تیرماه با رقم ۱۹ میلیون و ۹۹۰ هزار ریال رکورد چند روزه را شکست و حیرت مسافران این مسیر را دو چندان کرد.

هر چند این آمار و ارقام نجوم‌ برای پروازهای ایرلاین هواپیمایی از جمله هواپیمایی آتا حتی بیشتر از این مبالغ، در روزهای گذشته توسط مسافران زمزمه می‌شد اما امروز در پی تحقیقات میدانی خبرنگار فارس مشخص شد قیمت‌های سربه فلک کشیده این شرکت هواپیمایی چندی برابر پرواز سایر ایرلاین‌ها حتی در مسیرهای دورتر در این روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بررسی به رقم‌های ۷میلیون و ۳۰۰ هزار ریالی مسیر تهران- ارومیه به عنوان مسیر مشابه بر می‌خوریم، اما چه می‌شود که مسافران تبریز به عنوان زادگاه این شرکت هواپیمایی، نزدیک به ۳ برابر قیمت این مسیر باید هزینه مسافرات ۵۵ دقیقه‌ای را پرداخت کنند.

براساس این گزارش قیمت پرواز بین ۸۰۰ تا یک میلیون تومان در روزهای مختلف در نوسان است.

در این روز  در مسیر- تهران- بندرعباس با مسافت و زمان بیشتر یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان،  تهران - اهواز ۹۳۵ هزار تومان، تهران- شیراز ۹۲۸ هزار تومان به ثبت رسیده است.

 

 

انتهای پیام/۶۰۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: هواپیمایی آتا تبریز مسیر تهران تبریز فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز قیمت های نجومی پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت قورمه سبزی نجومی شد

tags # غذای سنتی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد