Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مرتضی حداد زاده روز چهارشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه در نشستی با خبرنگاران شهرستان افزود: همکاری مردم و پیگیری مسئولان نقش مهمی در پیشگیری از تصرف اراضی ملی دارد.

وی به عملکرد این اداره در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت مجموع پرونده‌های وارده به دادگستری در زمینه‌های مختلف ۲۴ هزار مورد و خروجی حدود ۲۵ هزار فقره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین دغدغه که باید همه مردم و مسئولان به آن عنایت خاص داشته باشند، موضوع خانواده است که باید برای تحکیم بنیان آن کار فرهنگی صورت گیرد.

حدادزاده با بیان اینکه دشمنان با جنگ تمام عیار تبلیغاتی و روانی به شدت به دنبال ضربه زدن به امید و اعتماد مردم نسبت به آینده است از فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خواست برای خنثی‌کردن توطئه‌ها بکوشند.

وی اظهار کرد: باید مسئولان با هم با کار جهادی و انقلابی و حضور فعال در میدان بدون واسطه برای رسیدگی به مطالبات و پاسخگویی برای حل نیازها ماموریت‌های خود را انجام دهند.

رییس دادگستری مهریز بیان کرد: جهاد تبیینی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است باید در عمل محور و هدف مسئولان و رسانه‌ها قرار گیرد و انعکاس خدمات نظام به مردم باشد.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب در مهریز گفت: در یکسال گذشته هشت هزار و ۱۲۵ فقره پرونده به این دادستانی وارد و همچنین هشت هزار و ۶۳۸ مورد بررسی و مختومه شده است.

محمد سجاد اعتباری افزود: موادمخدر، سرقت و توهین و تصادف بیشترین مواردی است که نسبت به آنها پرونده در شهرستان تشکیل می‌شود و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: آموزش شهروندان درخصوص مسایل مختلف و انجام برنامه‌های فرهنگی برای آگاهی‌بخشی آحاد مردم نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌ها دارد .

این مسئول به اهمیت امیدآفرینی و انعکاس دقیق مطالب توسط رسانه‌های گروهی در شهرستان اشاره کرد و از تلاش تمامی فعالان این عرصه مهم قدردانی کرد.

همچنین مصطفی زارع زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مهریز به نقش خبرنگاران در توسعه شهرستان و انعکاس مناسب و دقیق مطالب در رسانه‌ها برای توسعه منطقه تاکید کرد.

برچسب‌ها مهریز دادگستری یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز دادگستری یزد مهریز دادگستری یزد رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

وی به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اهواز از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و… خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌ جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

انتهای خبر/

دیگر خبرها

  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم