Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@17:36:46 GMT

۷۷ کیلومتر راه خراسان شمالی آماده افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۲۳۴۹

۷۷ کیلومتر راه خراسان شمالی آماده افتتاح شد

جعفر شهامت روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای این پروژه های بخش راه، هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: ۴۰ کیلومتر راه روستایی با ۷۳۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته و آسفالت شده است همچنین در محورهای فرعی استان ۳۰ کیلومتر راه با صرف ۱۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهامت خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی و روکش راه شریانی بجنورد - شیروان به طول هفت کیلومتر و ۶۲ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه های قابل افتتاح در سفر کاروان دولت به استان است.

وی با اشاره به حذف سه نقطه پرتصادف در راه های استان با ۶۷ میلیارد ریال اعتبار گفت: یک نقطه پرتصادف در محدوده سیساب بجنورد با رفع نواقص و ایرادها ایمن سازی شد که در این زمینه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نقطه پرتصادف عشق آباد شهرستان مانه و سملقان با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و نقطه پرتصادف مسیر شوقان در جاجرم با هفت میلیارد ریال اعتبار برچیده شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند. 

برچسب‌ها بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی خراسان شمالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی بجنورد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سید ابراهیم رییسی خراسان شمالی میلیارد ریال اعتبار نقطه پرتصادف خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • وقوع زلزله در این استان
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود