Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در سیزدهمین جلسه خود به سیاستگذاری در خصوص اصلاح ساختار بودجه کشور در برنامه هفتم توسعه ادامه دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه کمیسیون مشترک که به ریاست محمدباقر ذوالقدر و با حضور برخی اعضای مجمع و نمایندگانی از دولت، مجلس و قوه قضاییه برگزار شد، مواد دیگری از  سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در خصوص «اصلاح ساختار بودجه کشور» در جهت نیل به پیشرفت اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کمیسیون مشترک در موضوع «کاهش هزینه‌ها، کوچکسازی، مولدسازی و درآمدسازی دارائی‌ها، اموال و املاک دستگاه‌های اجرایی» به جمع‌بندی رسیدند و با تاکید بر کاستن از بنگاه داری و تصدی‌گری‌های غیر ضرور دولت مقرر شد، کمیته‌ای تخصصی، پیشنهاد جامعی برای «ساماندهی و کارآمدسازی شرکت های دولتی»، تدوین کند.

در ادامه موضوع نقش‌آفرینی بیشتر صندوق توسعه ملی در ایجاد ثبات اقتصادی و صیانت از صندوق ثروت ملی بررسی شد که موارد اعضا به تصویب اعضا رسید.

خاطر نشان می‌شود در این جلسه، آقایان محمدرضا باهنر، صادق واعظ زاده، سید مرتضی نبوی، مجید انصاری، داود دانش جعفری، سعید جلیلی و حسین مظفر و نمایندگان دولت، مجلس و قوه قضاییه و ستاد کل نیروی‌های مسلح دیدگاههای خود را پیرامون اصلاح ساختار بودجه کشور و نقش آن در رفع مشکلات و ایجاد جهش اقتصادی بیان کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصحلت نظام اصلاح ساختار بودجه برنامه هفتم توسعه کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟