Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@13:07:28 GMT

معاون وزیر ورزش وارد هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۲۳۸۳

معاون وزیر ورزش وارد هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بنیامین شکوه‌فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان امروز با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، از طریق فرودگاه بندرعباس وارد استان هرمزگان شد.

حضور در گلزار شهدای گمنام بندرعباس، بازدید از پروژه‌های ورزشی، نشست با روسا و نواب روسای هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های هرمزگان و سازمان‌های مردم در بندرعباس از برنامه‌های این سفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین حضور در شهرستان قشم، بازدید از پروژه‌های این شهرستان، نشست با فرماندار و مدیرعامل منطقه آزاد قشم را در این سفر ۲ روزه به استان هرمزگان در دستور کار دارد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان قشم ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال