Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان حاضر در کلاس مربیگری کشتی که با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حسن یوسفی افشار مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور فنی در ساری برگزار شد، صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عسکری محمدیان رئیس هیئت کشتی استان مازندران رئیس هیئت کشتی استان مازندران با اشاره به برگزاری کلاس یک روزه دانش‌ افزایی مربیان توسط فدراسیون اظهار داشت: با برگزاری این کلاس‌های دانش افزایی در تمامی استان‌ها باید منتظر یک تحول و دگرگونی در کشتی کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استقبال فوق‌العاده مربیان از کلاس دانش افزایی فدراسیون گفت: 520 مربی از دو استان مازندران و گلستان در این کلاس پنج‌شنبه گذشته شرکت کردند و این گردهمایی جدا از مسائل فنی که مورد توجه قرار گرفت، سبب وفاق و همدلی بین مربیان کشتی دو استان شد و دیداری تازه و تجدید خاطره شد.

محمدیان افزود: کلاس یک روزه دانش افزایی مربیان که با حضور رئیس فدراسیون در استان‌ها برگزار می شود، یک کار عملیاتی و بسیار خوبی است و با برگزاری این کلاس‌ها در تمام استان‌ها، می توان انتظار یک دگرگونی در کشتی ایران را داشت.

وی افزود: یکی از جنبه‌های مثبت و قابل توجه این کلاس‌ها، مطرح شدن مباحث بر اساس علم روز کشتی دنیا هست و آنالیز فنون به صورت اسلاید به اسلاید و به صورت ریزه کاری برای مربیان تشریح می شود. معتقدم که کلاس ها می بایست پس از برگزاری در تمام استان‌ها، دوباره تکرار شود و ادامه پیدا کند تا مربیان استان‌ها به صورت علمی و به صورت جزء به جزء با فنون آشنا شوند و این آموخته‌ها در آموزش به کشتی گیران در باشگاه ها به کار بگیرند.

محمدیان با بیان اینکه این کلاس‌ها، علاوه بر بعد فنی و موضوعات مطرح شده، دلگرمی مربیان سازنده را هم به همراه دارد، خاطر نشان کرد:وقتی مربیان سازنده و کسانی که تازه کارشان را شروع کرده‌اند، می بینند رئیس فدراسیون پای صحبت‌هایشان می نشیند و به حرف‌شان گوش می دهد و دردل‌هایشان را می شنود و به دردشان توجه می کند، این با ارزش است.

وی ادامه داد: توجه رئیس فدراسیون به مربیان استان‌ها و زمانی که برای آنها می گذرد، به آنها روحیه می دهد و از نظر روحی و روانی تاثیر زیادی روی جامعه کشتی دارد و انگیزه‌ شان را بیشتر می کند. این توجه حتی سبب افزایش تمایل خانواده‌ها به سمت فرستادن شان به باشگاه‌های کشتی می شود.

 

*میرعمادیان: آنالیز حلقه گمشده کشتی ایران بود

مربی مازندرانی کشتی کشورمان معتقد است کلاس مربیگری یک روزه فدراسیون در استان ها که با حضور رئیس فدراسیون با محوریت آنالیز فنون برگزار می شود، حلقه گمشده کشتی ایران است.

مصطفی میرعمادیان مربی مازندرانی کشتی کشورمان درباره برگزاری کلاس مربیگری یک روزه که هفته گذشته با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و حسن یوسفی افشار مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور فنی در ساری برگزار شد، گفت: کار بسیار جدید و نویی بود که  فدراسیون برگزار کرد. در این کلاس بحث آموزش فنون مطرح نبود، بلکه به بحث آنالیز که حلقه مفقوده کشتی در ایران است پرداخته شد.

میرعمادیان افزود: آنالیز در گذشته به عنوان یک بحث مستقل مطرح نبود اما الان فدراسیون نگاه ویژه و مهمی به موضوع آنالیز دارد و اتاق جداگانه ای با وسایل آنالیز در نظر گرفته شده و همه داده های کشتی گیران پس از آنالیز در اختیار سرمربی قرار می گیرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اهمیت آنالیز در کشتی روز دنیا، خاطر نشان کرد: در کنار سایر فاکتورها یکی از مباحثی که در جهانی سال گذشته در نروژ به ما کمک کرد تیم خوب نتیجه بگیرد، توجه به آنالیز بود.

میرعمادیان در ادامه به موضوعات مطرح شده در کلاس مربیگری هفته گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بحث‌های مطرح شده مربوط به چگونگی زیر گرفتن بود تا مربیان بدانند که چطور یک قهرمان المپیک و در حالی که در اوج استرس و فشار قرار دارد، در آن شرایط زیر می گیرد.

وی ادامه داد: در آنالیز زیرگیری به 24 مورد اشاره شد که از شروع تا پایان این فن را در برمی گرفت و به خوبی برای مربیان فن زیرگیری موشکافی شد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه مربیان شرکت کننده از مباحث مطرح شده، راضی بودند و کلاس پرباری برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌های یک روزه‌ای کاملا تاثیرگذار است و در کمترین زمان و با هزینه اندک، بیشترین بازدهی را دارد. این در حالی است که برگزاری دوره مربیگری به مدت یک هفته تا 10 روز، امکانات خاص خودش را می خواهد و هزینه بسیار سنگینی هم برای برگزار کننده و هم شرکت کننده دارد و با توجه به مشکلاتی که مربیان جدا از کشتی با آن درگیر هستند، کمتر می توانند چنین زمانی را به شرکت در دوره مربیگری اختصاص دهند و خروجی موثری هم چنین دوره‌هایی کمتر دارد.

میرعمادیان افزود: به همین خاطر معتقدم که برگزاری دوره‌های یک روزه مفیدتر است و می توان در ادامه مباحث مطرح شده در این کلاس‌ها را به صورت اسلاید و فیلم در اختیار مربیان نیز قرار داد تا با مرور موضوعاتی که درباره آنالیز فنون مطرح شده، دانش‌شان را در آموزش هایی که می دهند بالا ببرند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون کلاس مربیگری کلاس ها کشتی ایران مطرح شده استان ها یک روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: نظارت جزو وظایف ذاتی ماست که در چهارچوب کلان آن صورت می‌گیرد و دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی پس از نشست مشترک با روسای کمیسیون‌ ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیفتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهوری، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این‌ افراد نمایندگان قهرمانان هستند و مشکلات خود را مطرح کردند و خود ما هم نسبت به برخی از آن‌ها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی را فراهم کنیم که قهرمانان در بهترین فضا، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک‌ مدیران با قهرمانان کمک کند.

هاشمی افزود: اقدامات خوبی برای ارائه تسهیلات به ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا چهارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون 6 ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارتخانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان 34 هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چهارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کنند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: یکی از کارهای نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون برعهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه خواهد بود. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها، مبارک سهام‌داران باشد و دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما هم کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • «لولوی» حسن یزدانی پیدا شد!
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)