Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2022 از ساعت ۲۱ و سی دقیقه روز پنج‌شنبه دوم تیر ماه به مصاف آمریکا خواهد رفت و ملی‌پوشان یک روز پیش از مسابقه یک ساعت و نیم تمرین کردند.

این تمرین زیر نظر کادر فنی تیم ملی با حرکات کششی و هوازی برای گرم کردن آغاز شد، سپس یاناس ویچیچ بدنساز تیم ملی، طراحی حرکات بدنسازی را آغاز کرد و در ادامه بازیکنان به تمرین سرویس و دریافت در فضای مسابقه‌ای پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی در نوبت عصر یک جلسه آنالیز در هتل خواهند داشت تا با کسب اطلاعات بیشتر از تیم حریف در مسابقه پیش‌رو حاضر شوند.

امین اسماعیل‌نژاد بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از تمرین در سالن دوم آرنا آرمت اظهار کرد: مسابقه برابر بلغارستان، نبرد سختی بود. خدا را شکر تمرین خوبی داشتیم و توانستیم ریکاوری شویم.

وی افزود: بدن‌ها سرحال است و امیدوارم فردا بتوانیم با بهترین عملکرد خودمان، مردم را خوشحال کنیم. به هر حال تیم ما جوان است اما می‌خواهیم با تلاش زیاد بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌های سال 2022 از ساعت 21:30 روز پنج‌شنبه دوم تیر ماه به مصاف آمریکا خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امین اسماعیل نژاد تیم ملی والیبال لیگ ملت های والیبال والیبال ایران شاگردان بهروز عطایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!