Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@04:21:57 GMT

اخراجی‌های یونایتد مشخص شد؛ لیست پنج‌نفره

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۲۸۰۱

اخراجی‌های یونایتد مشخص شد؛ لیست پنج‌نفره

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه منچستریونایتد تا این لحظه نتوانسته هیچ خرید تابستانی‌ای را به صورت رسمی ثبت کند اما باشگاه حالا دست‌کم می‌داند که در لیست خروجی‌اش چه نام‌هایی قرار خواهند داشت.

منچستریونایتد برای جذب چند بازیکن مد نظر سرمربی جدیدش، اریک تن‌هاخ، در تلاش است. مهمترین هدف یونایتد فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسا است که تا این لحظه خبری قطعی درباره انتقال او منتشر نشده و همه اخبار در این باره شایعات بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر اساس گزارش‌های در انگلیس، یونایتد حالا دست کم می‌داند که فصل آینده به کدام بازیکنان احتیاج نخواهد داشت. بر اساس این گزارشها، باشگاه به پنج بازیکن خود اعلام کرده که در آینده یونایتد جایی ندارند. یونایتد امیدوار است با جدایی این پنج نفر، هم جای خالی برای ورود مهره‌های جدید پیدا شود و هم منابع مالی لازم برای خریدها بدست بیاید.

پنج نفری که یونایتد به آنها اعلام کرده جایی در برنامه‌های تن‌هاخ ندارند عبارتند از: اریک بیلی، فیل جونز، اکسل توانزبه، آرون وان بیساکا، برندن ویلیامز.

هر پنج نفر اخیرا نمایش‌های ضعیفی داشتند هر چند دلایل ضعف هر کدام از آنها متفاوت بوده. وان بیساکا، بیلی و جونز فصل گذشته از مهره‌هایی بودند که در ترکیب یونایتد بارها به میدان رفتند. اما از میان این سه نفر، به خصوص، وان بیساکا، به هیچ وجه نتوانست انتظارها را برآورده کند و آنقدر با انتقاد مواجه شد که در بازی‌های آخر فصل نیمکت‌نشین بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرون ون بیساکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!

در اتفاقی نادر و عجیب در باشگاه بزرگ استقلال، مدیران اخراج شده ، کارت بازی اعضای تیم را بردند و پس نداده‌اند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود که اعضای این تیم در اتفاقی غیرقابل باور در یک لیگ حرفه‌ای کارت بازی ندارند!

داستان از این قرار است که تا چند روز قبل کارت بازی رسمی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار نصرالله خواجه‌گیری سرپرست تیم بوده و بلافاصله بعد از برکناری علی خطیر، او هم از سمت خود اخراج شد و آتیلا حجازی سرپرستی استقلال را بر عهده گرفت.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که تا آخرین ساعات شب گذشته کارت بازی بازیکنان و مربیان استقلال در اختیار سرپرست و تیم مدیریتی جدید به دلایلی نامعلوم قرار نگرفته است.

خواجه‌گیری همان فرد گمنامی است که به واسطه رفاقت با خطیر، بعداز استعفای علی سامره، از بهمن ماه گذشته به عنوان سرپرست تیم استقلال بدون هیچ سابقه‌ای در این سطح ، جای بزرگان باشگاه را اشغال کرد و چندی پیش هم توسط جواد نکونام از تمرین اخراج و به اطراف تیم راه داده نشد.

به همین ترتیب برای محکم کاری با سازمان لیگ مذاکره شده که برای این بازی اگر به موقع کارت‌های اصلی به دست استقلالی‌ها نرسید، کارت المثنی برای آبی‌ها صادر شود تا آنها مشکلی برای برگزاری بازی حساس با ذوب‌آهن نداشته باشند.

اگر تیم مدیریتی سابق استقلال تا ظهر امروز کارت‌ها را برنگرداند، کارت جدید و المثنی صادر خواهد شد.

حال اینکه کارت‌های اصلی کجاست و چرا بعد از تغییرات به مدیریت جدید تحویل داده نشده و هدف از پس ندادن آن در چند روز اخیر چه بوده، موضوعی است که سرپرست و مدیران سابق «اخراجی» استقلال باید به مردم و رسانه‌ها درباره‌اش توضیح بدهند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی