Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:24:04 GMT

گاف اسکای‌نیوز در بدو ورود سادیو مانه(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۲۹۸۸

گاف اسکای‌نیوز در بدو ورود سادیو مانه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خبرنگاران شبکه اسکای درحالی‌که بیرون از سالن محل برگزاری اولین کنفرانس خبری سادیو مانه منتظر بودند تا پیش از ورود ستاره سنگالی به محل مصاحبه، با او گفت‌وگوی کوتاهی داشته باشند، برای انجام یک مصاحبه اختصاصی با مانه آنقدر عجله داشتند که گاف دادند. گاف خنده‌دار شبکه اسکای، حالا به سوژه شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی‌که خبرنگار اعزامی اسکای در شهر مونیخ، دچار اشتباه شده و مانه را با یکی از اعضای تیم همراه او اشتباه گرفت، مجری این شبکه که در استودیوی لندن حضور داشت هم دچار اشتباه شد و به بینندگان شبکه گفت تا لحظاتی دیگر مصاحبه با مانه را خواهند دید.

بعد از آنکه خبرنگاران دریافتند مانه به مقر باشگاه بایرن مونیخ وارد شده، خبرنگار اسکای بی‌صبرانه منتظر بود تا او را در مقابل ورودی سالن کنفرانس مطبوعاتی متوقف کرده و مصاحبه‌ای کوتاه و اختصاصی انجام دهد. وقتی ماشین قرمزرنگی در مقابل خبرنگار توقف کرد او رسیدن مانه را اعلام کرد. مجری اسکای هم به بینندگان گفت که مانه از ماشین پیاده خواهد شد. اما در همین حال فرد دیگری از ماشین پیاده شد و با دیدن تلاش خبرنگار اسکای برای مصاحبه، با تعجب به او نگاهی انداخت و رفت.

ورود ماشین قرمزرنگ به ورودی سالن کنفرانس مطبوعاتی مانه؛ خبرنگار اسکای به بینندگان می‌گوید مانه هم‌اکنون وارد می‌شود.خبرنگار به کنار ماشین قرمزرنگ رفته و منتظر پیاده شدن مانه است.

 

به جای مانه یکی از اعضای تیم همراه او از ماشین پیاده شده و با تعجب به خبرنگار اسکای نگاه می‌کند. در همین حال مجری شبکه در استودیو با خوشحالی می‌گوید: " این شما و این سادیو مانه، بینندگان عزیز".

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خبرنگار اسکای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، النصر برای رسیدن به فینال جام حذفی و حضور در مقابل الهلال کار سختی نداشت. ابتدا در دقیقه ۱۷ بازی پاس اشتباه ابراهیم سهیچ، دروازه‌بان الخلیج، به کریستیانو رونالدو رسید و او با یک والی تماشایی دروازه خالی را باز کرد.

ویدئو: 331652

فشارهای النصر که از همان دقایق ابتدایی با شدت قابل توجهی آغاز شده بود، در دقیقه ۳۵ منجر به گل دوم شد. پس از برخورد توپ به دست مدافع سنگالی الخلیج، داور نقطه پنالتی را نشان داد و سادیو مانه با گل کردن این پنالتی بازی را ۲-۰ کرد.

زردها با ادامه حملات‌شان، در نیمه اول گل سوم را هم به ثمر رساندند. ایمن یحیی قبل از پایان نیمه اول گل سوم را زد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل مردود شد تا النصر با همان دو گل به رختکن برود.

در نیمه دوم هم النصر به میهمان خود فرصتی برای نفس کشیدن نداد و رونالدو با گل سوم در دقیقه ۵۷ تیر خلاص را به الخلیج وارد کرد. در ادامه حریف النصر تنها به گل فواز الطاریس در دقیقه ۸۳ روی غافلگیری اسپینا بسنده کرد و بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید تا النصر در فینال جام حذفی حریف الهلال شود.

همچنین رونالدو هم با دبل امشب به یک آمار فوق‌العاده رسید. او در ۴۵ بازی در تمام رقابت‌های این فصل موفق به زدن ۴۴ گل شده که یک عدد فوق‌العاده برای ستاره پرتغالی است.

دیگر خبرها

  • وقتی آلفونسو دیویس پیش از ورود به زمین به اشتباه پیراهن الکساندر پاولوویچ را برتن می کند! / فیلم
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • اعزام قطار کامل موجب افزایش ایمنی می شود
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز