Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام منصور امامی در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد‌ها و فعالیت‌های تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دشمنان و معاندین از همه ابزار‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

به گفته او، جمهوری اسلامی ایران ۱۸۰ برابر دنیا، مورد هجمه تبلیغات منفی دشمن قرار گرفته چنانکه در طول هفت هزار سال این تبلیغات بی سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام امامی گفت: در دنیای امروز رسانه، نظام تبلیغاتی را شکل داده و نباید از وضع موجود و هجوم ظلمت‌ها ناامید شد، زیرا هر کس به اندازه خود می‌تواند با روشن کردن شمعی در برابر ظلمات، روشنایی ایجاد کند.

حجت الاسلام امامی با بیان اینکه هدف تبلیغات اسلامی حرکت به سمت مردمی سازی جریانات دینی است، گفت: تبلیغات اسلامی مبلغ این فکر است که فرهنگ باید مردمی باشد و جریان مردمی تقویت شود لذا در این عرصه از همه طلب یاری می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: تبلیغات نظام سرمایه داری در خدمت نفسانیات و کلاهبرداری بوده و این نظام برای بقای خود نیاز‌های کاذب ایجاد کرده و برای آن جواب ارایه داده و کسب پول و ثروت می‌کند، ولی در نظام اسلامی باید تبلیغات در خدمت مردم باشد و منافع آن‌ها را تامین کند.

حجت الاسلام امامی به اهمیت تبلیغ از دیدگاه انبیای الهی اشاره کرد و گفت: کسی در مکتب اسلامی می‌تواند بار مسوولیت تبلیغ را بر دوش گیرد که بیش از دیگران به پیامبران شبیه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی شبکه فارسی علیه ایران راه اندازی آذربایجان غربی تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عفاف و حجاب یک اصل و راهبرد در دین مبین اسلام است که در رشد و بالندگی انسان و جامعه موثر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: در فرآیند پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی نقش زنان مومنه و محجبه یک اصل انکار ناپذیر است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های میلیاردی جهان غرب در مسایل مرتبط با زنان افزود: دخالت استکبار در تمامی جنگ‌ها، مصیبت‌ها، کشتارها و … در اقصی نقاط جهان آشکار است و به طور نمونه در ملی شدن صنعت نفت، کودتای ۲۸ مرداد و توطئه‌های پس از انقلاب در قبال خواست مردم ایران ایستاد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: غرب با از میان برداشتن حجاب درصدد از بین بردن اصل و اساس خانواده، نابودی تربیت دینی و توجه به آموزه‌های دینی که موجب رشد شخصیت والای زنان می‌شود، است.

حجت الاسلام نوری گفت: مردم ایران اسلامی باید چالش تحمیلی استکبار علیه مقوله راهبردی حجاب را از میان بردارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هجمه به دین مبین اسلام در زمان امام جعفر صادق (ع) مشابه عصر کنونی است.

وی با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای هجمه به دین بیان کرد: جهاد تبیین راه برون رفت از این چالش بزرگ است.

حجت الاسلام نوری اظهار کرد: جوانان غربی با بی‌اعتمادی به رسانه‌های کشورهایشان شعار نابودی رژیم صهیونیستی سر می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تظاهرات دانشجویان ۴۰ دانشگاه آمریکا بر علیه صهیونیست‌های خبیث و اشغالگر گفت: بازداشت دو هزار دانشجو که صرفاً برای دفاع از مظلومین فلسطین به میدان آمده بودند، دروغ بودن آزادی بیان در این کشور را اثبات کرد.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشان دهنده قدرت روزافزون جمهوری اسلامی ایران و ضعف رژیم صهیونیستی و حامیانش در قبال انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دوران ائتلاف‌های غربی بر علیه مسلمانان گذشته است و جبهه مقاومت با اتکا به جوانان مومن و انقلابی دیگر اجازه تفکر ایجاد ائتلاف‌هایی از این دست را به استکبار را نمی‌دهد.

کد خبر 6095579

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ صدای بی بی سی فارسی روی پخش زنده!
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد