Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نشست بررسی مسائل پادگان ۰۷ خرم‌آباد در محل لشکر ۸۴ این شهرستان با حضور پیمانکار ارتش و شهردار خرم‌آباد برگزار شد.

محمد خوشنام پیمانکار ارتش در این جلسه از خبرهای خوشی برای مردم خرم‌آباد در خصوص پادگان ۰۷ خبر و ادامه داد: در جلسه امروز  مواردی مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نخست اینکه اقدام ارتش کاملا قانونی بوده، چرا که طرح در سنوات گذشته در کمیسیون ماده ۵ استان مورد تصویب قرار گرفته و اعضای کمیسون ماده ۵ شامل استاندار و یا معاونت اعمرانی استانداری، شهردار وقت، نماینده جهاد کشاورزی ، نماینده میراث فرهنگی، نماینده نظام مهندسی و نماینده شورای شهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمانکار ارتش با بیان اینکه طرح در کمیسیون عالی شهرسازی وزارت راه و شهرسازی نیز مورد تصویب قرار گرفته است، افزود: ارتش در روال پروژه‌هایی که به صورت تهاتری ساخت و ساز می‌شود، اراضی را واگذار می‌کند.

خوشنام ادامه داد: بخشی از کار به بنده به عنوان یکی از پیمانکاران ارتش واگذار شد، از این رو با توجه به صحبت‌هایی که با شهردار خرم‌آباد انجام شد، چنانچه منابع موردنظر تامین شود، ما آمادگی داریم در راستای خواسته مطاله مردم خرم‌آباد قطعات را در اختیار شهرداری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه مقرر شد شهردار طی سه روز آینده جلسه‌ای با مسوولان استانی داشته باشد، گفت: قرار شد شهردار پس از جمع بندی اعلام نظر کند که آیا می‌تواند منابع مورد نظر را تامین و اقدام به خریداری زمین کند.

پیمانکار ارتش تصریح کرد: ۱۱۵ قطعه تجاری و مسکونی را در قبال قراردادی که دارم و کاری که انجام می‌دهم و در صورت تامین منابع این اراضی را واگذار خواهم کرد.

خوشنام حضور خود در این جلسه را نشان از آمادگی برای واگذاری اراضی عنوان و خاطرنشان کرد: آمادگی دارم در جهت مطالبه مردمی که به وجود آمده با شهرداری همکاری کنم.

شهردار خرم آباد نیز در ادامه با بیان اینکه جلسه امروز به خوبی برگزار شد، افزود: از پیمانکار ارتش انتظار داریم که همکاری لازم را با شهرداری خرم‌آباد و مردم این شهر داشته باشند.

محمد فتوحی بیان داشت: شهرداری دارای املاکی است و باید روال مزایده و کارهای اداری آن انجام شود، فرصت زمانی را برای طی این مراحل از پیمانکار ارتش خواستار هستیم.

وی با بیان اینکه از مسوولان استانی انتظار می‌رود شهرداری خرم‌آباد را در این زمینه یاری کنند، افزود: شهرداری خرم‌آباد نسبت به دیگر شهرها وضعیت مالی مناسبی ندارد، از این رو از دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست می‌شود به کمک شهرداری آمده و این هدیه را به مردم خرم‌آباد بدهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پادگان ۰۷ خرم آباد پیمانکار ارتش محمد خوشنام شهرداری خرم آباد پیمانکار ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا جاویدی ‌در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز شنبه، ۸ اردیبهشت رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، ۲ کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

وی یادآور شد: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به‌منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228592 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد