Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاکان چالهان اوعلو به انتقاد از رفتار زلاتان ابراهیموویچ پرداخت و تاکید کرد اینتر نسبت به میلان تیم قوی تری است.

هاکان که برای تعطیلات تابستان به ترکیه رفته است، در مصاحبه با Tivibu Spor گفت:

انتقال درون شهری بسیار سخت است؛ در همان شهر هستید اما رنگ ها عوض می شود. به سختی تلاش کردم تا این انتقال انجام شود چون می دانستم فرصتی پیش آمده تا به مدافع عنوان قهرمانی سری آ ملحق شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی اینتر اسکودتو را از دست داد و تیم سابقم به اسکودتو رسید، مردم به شکلی رفتار کردند که انگار تقصیر من بود. در اینتر بسیار خوشحالم و حمایت هواداران بسیار سازنده است. من چهار سال در میلان بازی کردم، اما هیچ‌ کسی اسم من را روی سکوها صدا نزد، در حالی که هر بار برای اینتر مشغول گرم کردن هستم، همه نام من را صدا می زنند.

اینتر تیمی بسیار قوی‌ تر از میلان است. ما دربی مهمی را باختیم؛ در دقیقه 75 بعد از تعویض من و ایوان پریشیچ ناگهان همه چیز تغییر کرد. ما 1-0 جلو بودیم و سپس 2-1 شکست خوردیم بنابراین سرمربی در شکست نقش داشت و من هم این موضوع را به او گفتم. در نیمه نهایی کوپا ایتالیا، ما میلان را 3-0 شکست دادیم.

صحبت های تمسخرآمیز زلاتان در جشن قهرمانی میلان؟ او یک مرد 40 ساله است و نه یک پسر 18 ساله بنابراین قطعا من در سن او چنین کاری را انجام نمی دهم. او فقط دوست دارد جلب توجه کند. وی در این فصل هیچ سهمی در اسکودتو نداشت چون به سختی و بسیار کم بازی کرد، اما به هر حال تمام تلاش خود را می کند تا تمرکزش را حفظ کند.

وقتی در میلان بودم، همیشه با من تماس می گرفت و می خواست برای شام یا موتور سواری به بیرون برویم. او در کتابش هم درباره من نوشته است. به هرحال باید چیزی می نوشت، وگرنه صفحات کتابش خالی می ماند. بهترین کار این است که به دنبال اذیت کردن و تخریب بقیه نباشید. [هاکان در طول مصاحبه هرگز اسم زلاتان را به زبان نیاورد]

اخبار داغ 

مانع اصلی ثبت نشدن قرارداد سعید صادقی و پرسپولیس چیست؟ دو بازیکن مانع انتقال سرمربی استقلال به رئال مادريد پنج سال از درخشش محمد صلاح در لیورپول گذشت + رکوردها و افتخارات خاویر تباس: ناصر الخلیفی همه ما را احمق فرض کرده است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند

وزیر امور خارجه ترکیه گفت، آنکارا در قبال فلسطین از بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ و راه حل دو دولتی حمایت می‌کند و آماده ایفای نقش به عنوان ضامن برای فلسطین است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق»، «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه امروز (شنبه) ادعا کرد: چنانچه آنکارا به عنوان یک ضامن برای فلسطین عمل کند اسرائیل احساس آسودگی بیشتری خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه ترکیه‌ای هاکان فیدان اظهار کرد: «ما حامی بازگشت به مرزهای ۱۹۶۷ و راه‌حل دو دولتی هستیم. ترکیه آماده است تا به عنوان یک ضامن عمل کند. ما از همان ابتدا در این باره حرف زده‌ایم. در صورت ضمانت کردن ترکیه، هم اسرائیل و هم فلسطین احساس آسودگی خواهند داشت.»

فیدان یک هفته پیش با «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و سامح شکری، وزیر خارجه مصر که به ترکیه سفر کرده بودند دیدار کرد.

پیشتر یک رسانه عربی با اشاره به سفر هنیه به ترکیه گزارش داد آنکارا در تلاش است میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی وساطت کند و جای مصر و قطر را بگیرد.

کانال وساطت ترکیه به‌طور مستقیم تحت اشراف و نظارت رجب طیب اردوغان خواهد بود و او از طریق روابط خود تلاش خواهد کرد که به توافقی نهایی برای پایان دادن به جنگ غزه دست یابد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند. این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از یک وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم