Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان رقابت‌های روز نخست کشتی فرنگی جام پلیکونه در ایتالیا، نمایندگان ایران صاحب یک طلا و یک برنز شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام متئو پلیکونه به عنوان سومین مسابقات بین‌المللی رنکینگ اتحادیه جهانی، با برگزاری مسابقات هفت وزن نخست کشتی فرنگی در شهر رُم ایتالیا آغاز شد که نمایندگان ایران در روز نخست این مسابقات به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۵۵ کیلوگرم که با حضور ۳ نفر و به صورت دوره ای برگزار می شود، محمد حسینوند پناهی در کشتی نخست با نتیجه ۱۱ بر ۷ فلورین تیتا از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب ماکس نوری از آمریکا شد اما با توجه به شکست این کشتی گیر آمریکایی مقابل کشتی گیر کشور رومانی، حسینوند با توجه به کسب امتیاز فنی بیشتر، صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سجاد ایمن طلب در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب تیگران گالوستیان از فرانسه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه‌نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

محمدجواد رضایی دیگر نماینده ایران در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مورتن تورسن از نروژ با نتیجه ۲ بر ۱ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۲ نیکلاس اوهلن از سوئد را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسین نوری در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر مهمتالی کوجوک عثمان از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل الکس کسیدیس از سوئد با نتیجه ۹ بر ۷ شکست خورد. و با توجه به راه نیافتن این کشتی گیر به دیدار فینال، نوری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ایگور آلوز دیگو از برزیل را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل نیکولاز کاخلاشویلی از ایتالیا با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به دیدار رده بندی رفت. بالی در این دیدار در مصاف با الکس زوکه از مجارستان با نتیجه ۷ بر ۴ مغلوب و پنجم شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کشتی فرنگی جام متئوپلیکونه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی گیر کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند