Web Analytics Made Easy - Statcounter

رود فن نیستلروی به تمجید از سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پرداخت

رود فن نیستلروی، مهاجم هلندی سابق رئال مادرید که طی 97 بازی بین سال های 2006 تا 2010 برای این تیم 64 گل به ثمر رساند، در خصوص وضعیت کنونی این تیم صحبت کرده است.

طرفداری | به نقل از مارکـا، سرمربی 45 ساله تیم جوانان پی اس وی آیندهوون گفت:

آنچلوتی سرمربی بزرگی است و یک نقطه مرجع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به شکل تحسین برانگیزی فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. کارنامه و رزومه او مشخص است. کاری که او امسال همراه با رئال مادرید انجام داد، شایستگی زیادی دارد.

هدایت پی اس وی در برنابئو؟ ای کاش محقق شود. بازگشت به برنابئو زیبا خواهد بود. بازی در آنجا همراه پی اس وی در لیگ قهرمانان اتفاق بسیار خاصی خواهد بود چون می دانید که رئال مادرید چقدر برای من خاص است. همسر و فرزندان من برای بازی مقابل منچسترسیتی به برنابئو رفته بودند. بعد از تجربه بازی مقابل پاری سن ژرمن و چلسی، آنها می خواستند این بازی را هم تماشا کنند. به خاطر کارم، خودم نتوانستم بروم اما آنها رفتند و لذت بردند.

اخبار داغ 

مانع اصلی ثبت نشدن قرارداد سعید صادقی و پرسپولیس چیست؟ دو بازیکن مانع انتقال سرمربی استقلال به رئال مادريد پنج سال از درخشش محمد صلاح در لیورپول گذشت + رکوردها و افتخارات خاویر تباس: ناصر الخلیفی همه ما را احمق فرض کرده است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)

در حالی که بازی رفت دو تیم با برتری 4-1 دورتموند همراه بود، این دیدار تا دقایق پایانی گلی نداشت تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 83 گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد سرخیو راموس دومین گل تیم ژوزه مورینیو را به ثمر رساند اما پیروزی 2-0 برای صعود این تیم به فینال کافی نبود.

دانلود (39.8MB)

دیگر خبرها

  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است