Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دویچه وله اعلام کرد که دیگو مارادونا اسطوره فوتبال، در ۲۵ نوامبر سال ۲۰۲۰ (پنجم آذر ۱۳۹۹) میلادی در تنهایی و هنگامی که پس از جراحی مغز و اعصاب دوران نقاهت را می‌گذراند، روی تخت پزشکی خود در اقامتگاهی در شمال بوئنوس آیرس بر اثر حمله قلبی- تنفسی درگذشت.

او در سال‌های پایانی عمر از مشکلات متعددی از جمله مشکلات کلیوی و کبدی، نارسایی قلبی همچنین اعتیاد به الکل و داروهای روانگردان رنج می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفتۀ قاضی منطقه سن ایسیدرو، متهمان این پرونده عبارت از یک جراح مغز و اعصاب، یک پزشک بالینی، یک روانپزشک، یک روانشناس، مدیر تیم پرستاری و دو پرستار همچنین پزشک شخصی مارادونا هستند.

پیش از این در ماه آوریل، دادستان با اشاره به کاستی‌ها و سهل انگاری‌هایی که در مراقبت از مارادونا دیده شده، خواستار محاکمه این افراد شده بود و قاضی نیز در نهایت، روز چهارشنبه با این درخواست موافقت کرد.

متهمان در صورت محکومیت، با مجازات ۸ تا ۲۵ سال زندان روبرو خواهند بود.

دفتر دادستانی سان ایسیدرو هرگز درخواست بازداشت پیش از محاکمۀ متهمان را نداده؛ بنابراین متهمان در زمان حاضر آزاد هستند و باید در دادگاه حاضر شوند.

تحقیقات پزشکی و قضایی درباره مرگ مارادونا نشان داد که ستاره سابق فوتبال جهان، از سوی تیم پزشکی‌اش رها شده بود و به این ترتیب او به سمت عذابی خاموش و آهسته سوق داده شده بود.

هنوز تاریخ برگزاری دادگاه این هشت متهم تعیین نشده است.

برچسب‌ها فوتبال دیگو مارادونا شبکه دویچه وله آرژانتین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال دیگو مارادونا شبکه دویچه وله فوتبال دیگو مارادونا شبکه دویچه وله آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد

حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

به گزارش ایسنا، با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی ، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی ، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد