Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@13:58:03 GMT

مهدی رجب‌زاده: زور بعضی‌ها زیاد است!

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۳۹۷۵

مهدی رجب‌زاده: زور بعضی‌ها زیاد است!

آقای گل سابق لیگ برتر می‌گوید در آینده آسیب‌های جدی به فوتبال ایران وارد می‌شود چون نظارتی وجود ندارد و پول به جای تشنگی و عشق آمده است.

مهدی رجب‌زاده درگفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره وضعیت تیم ملی ایران و شکست مقابل تیم ملی الجزایر اظهار کرد: خیلی‌ها می‌گویند اسکوچیچ تیم ملی ما را موفق نمی‌کند اما می‌خواهم بگویم در بدترین شرایط او تیم را گرفت و با اقتدار به جام جهانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود من می‌دیدم که انتقادها از او زیاد بود و با این باخت‌ بازی آخر هم اوج گرفت. البته تیم ما در بازی آخر خوب نبود و نظم تیمی نداشت.

او ادامه داد: این کش مکش‌ها و حواشی فدراسیون به تیم ملی زده می‌زند. در این فاصله کوتاه تا جام جهانی باید شرایط خوبی فراهم شود اما ما رها کردیم و گاهی اوقات دور هم جمع می‌شوند و تمرین می‌کنند. خیلی‌ها در جهان می‌گویند ما توریست خواهیم بود و با این شرایط ممکن است همین اتفاق هم بیفتد. باید بیشتر حواسمان را جمع کنیم و به سمت برگزاری بازی‌های دوستانه و اردوی تمرینی خوب برویم.

مهاجم سابق ذوب‌آهن درباره وضعیت لیگ برتر و ارقام بالا در فصل نقل و انتقالات گفت: ما در بحث استعدادیابی مشکل داریم و رده‌های پایه ما به سمت مسائل مالی گرایش پیدا کرده‌اند. وقتی بحث مالی زیاد می‌شود دیگر استعداد یابی از یاد می‌رود و عمده استعدادهایی که از بخش ضعیف جامعه هستند، فراموش می‌شوند. این روی لیگ و در ادامه تیم ملی تاثیر می‌گذارد. مسائل مالی به لیگ ما هم سرایت کرده است.

او ادامه داد: پول خوب است اما باید کمی عشق و تشنگی به فوتبال هم باید وجود داشته باشد. در آینده آسیب‌های جدی به فوتبال ما وارد می‌شود چون نظارتی وجود ندارد. جا به جایی‌های عجیبی در فوتبال ما اتفاق می‌افتد و قیمت برخی از بازیکنان یک میلیارد هم نیست اما قرارداد چند میلیاردی می‌بندند. این‌ها به فدراسیون و مدیرعامل‌های باشگاه‌ها برمی‌گردد و باشگاه‌ها باید خودشان حواس‌شان باشد. برخی‌ مسائل هم وجود دارد که نمی‌شود درباره‌اش صحبت کرد. باید رییس فدراسیونی بیاید که خیلی چیزها را از ریشه ببرد و جمع کند. متاسفانه زور بعضی‌ها در فوتبال زیاد است و نمی‌شود با آن‌ها روبه‌رو شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مهدی رجب زاده ، تیم ملی فوتبال ایران ، لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهدی رجب زاده تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که اتحاد کلبا در امارات شرایط چندان خوبی ندارد مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود و بر خلاف همبازیانش عملکرد درخشانی را کیلومترها دور تر از ایران و در حاشیه خلیج فارس پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، او در جام ملت‌های آسیا نیز یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بود و به عنوان تنها نماینده ایران در تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. این روزها درباره سرنوشت قایدی که با جدایی فرهاد مجیدی از روی نیمکت اتحاد کلبا علاقه‌ای به ادامه حضور در امارات ندارد اخبار زیادی مطرح می‌شود.

یکی از این شایعات حکایت از این داشت که با توجه به واگذاری استقلال، قایدی به ایران باز خواهد گشت و فصل آینده با پیراهن آبی در مسابقات لیگ برتر به میدان خواهد رفت. در این باره باید نوشت بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران به دور از واقعیت است چرا که اولویت اول این بازیکن حضور در فوتبال اروپا است و در ماه‌های اخیر با چند پیشنهاد از لیگ های مختلف اروپا روبرو شده و قصد دارد فوتبالش را در قاره سبز پیگیری کند.

البته با توچه به اینکه قایدی هنوز قراردادش با تیم الاهلی امارات باقی مانده و او به صورت قرضی راهی اتحاد کلبا شده است باید مدیران الاهلی درباره این بازیکن تصمیم نهایی را اتخاذ کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899900

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس