Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری مرکزی کره (KCNA) اعلام کرد، در این نشست، کیم در مورد افزودن وظایف عملیاتی یگان‌های خط مقدم، اصلاح طرح‌های عملیات و تجدید ساختار تشکیلات سازمانی نظامی کلیدی گفت‌وگو و بر اهمیت تلاش‌ها برای ارتقای قابلیت‌های عملیاتی یگان‌های خط مقدم تاکید کرد.

این نشست به دقت زیر نظر گرفته می‌شود، زیرا می‌تواند سرنخ هایی در مورد زمان آزمایش هسته‌ای ارائه دهد که به نظر می‌رسد کره شمالی هفته‌ها در حال آماده‌سازی آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات کره جنوبی گفته‌اند که این آزمایش می‌تواند «در هر زمانی» انجام شود و زمان آن توسط کیم تعیین خواهد شد.

اما یکی از مقامات دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی روز چهارشنبه گفت که او فکر می‌کند کره شمالی می‌تواند هفتمین آزمایش هسته‌ای خود را با توجه به تقویم سیاسی چین و وضعیت کووید-۱۹ به تاخیر بیاندازد.

کیم جونگ اون روز سه‌شنبه ریاست جلسه نظامی را برعهده داشت که در آن به گزارش KCNA در مورد وظایف اصلی برای تقویت بیشتر عملکرد و نقش کمیسیون‌های نظامی در همه سطوح و همچنین خط سیاست نظامی و سیاست‌های دفاعی کلیدی حزب بحث شد.

سال گذشته، کیم برنامه‌های توسعه نظامی را ارائه کرد که شامل بمب‌های هسته‌ای کوچک‌تر، موشک‌های مافوق صوت، ماهواره‌های جاسوسی و پهپادها می‌شد.

بیشتر بخوانید:

کره شمالی جواب تماس‌های آمریکا را نمی‌دهد | نگرانی غرب از آزمایش هسته‌ای جدید

او در ماه آوریل از ارتش این کشور خواست تا قدرت خود را از هر جهت برای نابودی دشمن تقویت کنند و در سال جاری تعداد بی‌سابقه‌ای از موشک‌های بالستیک از جمله موشک‌های بالستیک قاره‌پیما (ICBMs)، موشک‌های مافوق صوت جدید و ... را آزمایش کرده است. در این میان، یک موشک کوتاه برد به صورت بالقوه برای حمل سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی طراحی شده است.

کد خبر 685391 برچسب‌ها كروناويروس دفاع - آزمایش موشکی کره شمالی هسته‌ای - بمب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس دفاع آزمایش موشکی کره شمالی هسته ای بمب آزمایش هسته ای کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، رادیو ارتش رژیم اسرائیل یک هفته بعد از عملیات تلافی‌جویانه و تنبیهی ایران علیه این رژیم از عملکرد ضعیف سامانه های دفاعی آمریکا انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد

این رسانه متعلق به ارتش رژیم اسرائیل گزارش داد: سامانه‌های دفاعی آمریکا که علیه موشک‌های بالستیک ایران در حین حمله به اسرائیل فعال و به کار گرفته شدند، تا حد زیادی شکست خوردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ۲۵ فروردین ماه طی عملیاتی موسوم به عملیات «وعده صادق» با صدها پهپاد و موشک، اهداف نظامی و پایگاه‌های رژیم اسرائیل را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد. علی رغم اینکه آمریکا، انگلیس، اردن و برخی کشورهای عربی و اروپایی به این رژیم در دفع این حمله آن کمک کردند، به اذعان خود صهیونیست‌ها، موشک‌های ایران به چند هدف مهم نظامی اصابت کردند.

این حمله به تلافی اقدام تروریستی رژیم اسرائیل در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به تاریخ ۱۳ فروردین بود که در اثر این حمله ساختمان این بخش از سفارت به کل تخریب شد و شماری از مستشاران نظامی و دیپلمات‌های ایران به شهادت رسیدند. ایران بعد از این حمله تأکید کرد که پاسخ به این اقدام تروریستی را برای خود محفوظ می‌داند و اسرائیل را تنبیه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229165 برچسب‌ها آمریکا

دیگر خبرها

  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • آخرالزمان شمالی چگونه اتفاق می‌افتد؟ علائم آن چیست؟ (+عکس)
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست