Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهه نودی‌های استان خراسان  جنوبی در یک اجتماع بزرگ سرود غرور انگیز "سلام فرمانده" را در ورزشگاه آزادی بیرجند هم‌سرایی و با امام زمان(عج) تجدید بیعت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،عاشقان حضرت ولی عصر(عج) عصر چهارشنبه در ورزشگاه آزادی بیرجند گردهم آمدند و با اجرای سرود سلام فرمانده، بار دیگر با امام زمان(عج) عهد بستند و برای ظهور ایشان دعا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایتمدار وهمیشه در صحنه استان خراسان‌جنوبی به همراه کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی خود برای شرکت در این مراسم در ورزشگاه آزادی بیرجند حاضر شدند و با امام زمان (عج) عهد و پیمان دوباره ای بستند 

حضور افراد از سنین مختلف در کنار کودکان و نوجوانان برای شرکت در این برنامه از حاشیه‌های جالب این برنامه بود.ابوذر روحی، مداح اهل بیت(ع) و خواننده سرود «سلام فرمانده» در سخنان کوتاهی گفت: بیش از دو هزار نوبت در شهرستان‌های مختلف و با جمعیت‌های چند برابری این سرود را اجرا کرده‌ام ولی اجرای سلام فرمانده در بیرجند به واسطه متانت و همکاری و حس و حال و شور در بین مردم بی‌نظیر بوده است.

حماسه‌سازی دهه نودی‌های بیرجند با کاروان "سلام فرمانده"/ سلام زیبای ده‌ها هزار نفر از عاشقان امام زمان(عج) به فرماندهآماده‌سازی مکان برگزاری اجتماع مردمی سلام فرمانده در بیرجند/ نوای "سلام فرمانده" در خراسان جنوبی طنین‌انداز می‌شودتجدید عهد و بیعت با امام زمان(عج) در ورزشگاه آزادی بیرجند/ چهارشنبه یکم تیرماه

عکس از امیر حسین رادنیا

انتهای پیام/250/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی بیرجند سلام فرمانده امام زمان امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی

 به‌تازگی دانشگاه‌های بیشتری در آمریکا به اعتراضات علیه جنگ رژیم غزه پیوستند.

هم‌زمان با ابراز نگرانی گروه‌های حقوق بشری، برخی از مدیران دانشگاه‌ها برای سرکوب اعتراضات با پلیس همراه شده‌اند.

در همین حال، درگیری میان دانشجویان و افسران پلیس و گارد ملی در سراسر آمریکا در جریان تشدید اعتراضات دانشگاهی مورد توجه جامعه بین‌المللی قرار گرفته است.

اسامه حجاج، کاریکاتوریست اردنی در جدید‌ترین اثر خود، آزادی بیان آمریکایی را به چالش کشیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی مجله سرگرمی

دیگر خبرها

  • بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • مردود شدن لیبرالیسم در آزمون آزادی/محکومیت برخورد پلیس آمریکا
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود