Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی درگذشت ذاکر و مداح اهل بیت(ع) حاج محمدعلی کریم‌خانی را به خانواده محترم وی، جامعه معزز ذاکران و مداحان و علاقمندان آن مرحوم، تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن فقید، علو درجات و همجواری با صالحان مسالت کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم محمدعلی کریم‌خانی، آورده است: این هنرمند محبوب و مردمی با نوای دلنشین، قطعه زیبا و احساس برانگیز «آمدم ای شاه پناهم بده» را در خاطره جمعی همه ارادتمندان و عاشقان ولایت جاودانه ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت ذاکر و مداح اهل بیت علیهم السلام، حاج محمدعلی کریم‌خانی موجب تأسف و تأثر خاطر شد.
این هنرمند محبوب و مردمی با نوای دلنشین، قطعه زیبا و احساس برانگیز «آمدم ای شاه پناهم بده» را در خاطره جمعی همه ارادتمندان و عاشقان ولایت جاودانه ساخت و میراثی ماندگار از سال‌ها مناجات‌خوانی در حرم مطهر امام رضا (ع) و در برنامه زنده سحرهای ماه مبارک رمضان سیما و رادیو از خود به یادگار گذاشت که همواره برای اهالی هنر متعهد، الهام‌بخش خواهد بود.
اینجانب با تسلیت به خانواده محترم کریم‌خانی و جامعه معزز ذاکران و مداحان و علاقمندان آن مرحوم، از درگاه خداوند برای آن فقید، علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رئیس جمهور ، پیام تسلیت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور پیام تسلیت محمدعلی کریم خانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت

قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه) درگذشت.

امیر ملکی پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و‌بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا، چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

فدراسیون جودو، ضایعه درگذشت مرحوم ملکی پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی