Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان تمامی ظرفیت های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و نیروهای مسلح برای ارتقای ارائه خدمات سلامت به زائرین حسینی (ع به کارگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا- اولین جلسه هماهنگی کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین استان با بهداری نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در دبیرخانه کمیته بهداشت و درمان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر فریبرز راشدی دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین در ابتدا به تشریح اقدامات و وظایف کمیته بهداشت و درمان اربعین پرداخت و به مسائل، چالش‌ها و نیازمندی های اربعین در حوزه نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات، برآورد هزینه‌های مربوط به حوزه سلامت در ایام تردد زائران اربعین حسینی اشاره کرد.

دکتر فریبرز راشدی گفت: بمنظور هم افزایی جهت ارائه خدمات مطلوب سلامت به زائرین و تامین سلامت جسمی و روانی زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خواستار تقویت هماهنگی های بین بخشی و همکاری و هماهنگی همه مسئولان ذی ربط و اجرایی کردن دقیق تصمیمات کمیته بهداشت و درمان تاکید کرد.

وی افزود: برای تقویت هرچه بیشتر خدمات‌رسانی و رفع نیازمندی‌های سلامت در مرز میل 72 میرجاوه و زائرسرای امام رضا(ع) و ، مکاتبات و پیگیری های لازم با سازمان اورژانس کشور و سازمان های همکار صورت گرفته است اما با توجه به محدودیت منابع نیازمند بکارگیری ظرفیت ها و منابع انسانی و لجستیک همه سازمان های همکار می باشیم و انتظار داریم بهداری های نیروهای مسلح  بعنوان اعضای کمیته بهداشت و درمان در ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله (ع)همراه دانشگاه های علوم پزشکی استان باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال تردد زائران اربعین حسینی در فصل گرما انجام می‌پذیرد، قطعاً با توجه به هوای گرم و طاقت‌فرسای شهرستان میرجاوه و طی کردن مسافت طولانی، زائرین را آسیب پذیرتر و در معرض گرمازدگی، گزش حشرات، بیماری های عفونی و... بیشتری قرار خواهد داد، از این رو لازم است پیش بینی ظرفیت های درمانی بیشتری در مرز صورت پذیرد.

در ادامه فرماندهی مرکز بهداری رزمی جنوب شرق کشور ، معاون بهداشت و درمان سپاه سلمان استان، مسول بحران بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، فرمانده عملیات مرکز بهداری جنوب شرق، مدیر بسیج جامعه پزشکی ارائه خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) را وظیفه خود دانسته و آمادگی خود را جهت اعزام لجستیک و نیروی انسانی مورد نیاز جهت ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین اعلام کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته بهداشت و درمان نیروهای مسلح ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات

به گزارش دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات برگزار شد، در این جلسه گزارشی درباره اقدام‌های انجام شده و مشکلات و نقایص موجود در سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هریک از سازمان‌ها پیشنهاد‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر در آیین شکوهمند اربعین امسال ارائه کردند. 

در این جلسه دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست، ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده به توزیع موفق حدود ۴ میلیون گذرنامه و ایجاد ۱۴ پایگاه پست یافته در نقاط مختلف کشور عراق در سال گذشته اشاره کرد و آن را از جمله خدمات ضروری اولیه در آیین شکوهمند اربعین برشمرد.

وی با اشاره به مشکلات ستاد اربعین شرکت ملی پست در دوسال گذشته، پیشنهاد‌هایی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائرین اربعین ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال