Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تعاون روستایی استان گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان در ۴۲ مرکز در استان آغاز شده و تاکنون ۹ هزار تن گندم از کشاورزان با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محسن حاج عابدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان اظهار داشت: مجموعه تعاون روستایی براساس وظیفه ذاتی خود مانند هر سال اقدام به خرید تضمینی محصول استراتژیک گندم کردیم که 42 مرکز در سطح استان عملیات خرید گندم را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین مرکز مهاباد اردستان بود که عملیات خرید را آغاز کرد و به ترتیب به شهرستان‌های مرکز استان و شاهین‌شهر و برخوار هم در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون 9 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده و حدود 65 تا 70 درصد بهای گندم خریداری شده هم توسط بانک پرداخت شده است.

75هزار تن غلات گندم وجو در نیشابور قابل برداشت استگندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان مرکزی در 30 مرکز خریداری می‌شود/ وضعیت مناسب ذخایرخرید تضمینی گندم امسال 1.5 میلیون تن افزایش می‌یابد

رئیس سازمان تعاون روستایی استان بیان کرد: پیش‌بینی تولید ما براساس گزارش کارشناسان جهاد کشاورزی 220 هزار تن است که تا کنون 80 تا 90 هزار تن صرفا توسط سازمان تعاون روستایی و بخشی هم توسط مراکز ملی اداره کل خرید غله خریداری می‌شود.

حاج عابدی تصریح کرد: هر کیلو گندم را 11 هزار و 500 تومان از کشاورزان خریداری می‌کنیم و عملیات خرید هم تا پایان شهریور ماه ادامه دارد. در واقع قیمت خرید 10 هزار و 500 تومان است که هزار تومان به عنوان تشویقی برای شرکت کشاورزان در این طرح به آنان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گندم از کشاورزان تعاون روستایی خرید تضمینی خریداری شده هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۴۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

اصغر باباخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته‌های گذشته برداشت گندم در شهرهای جنوبی استان ایلام شامل دهلران، مهران و آبدانان آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شده است.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

باباخانی افزود: با توجه به باز شدن سامانه پرداخت، اسامی کشاورزانی که گندم خود را تحویل داده‌اند برای دریافت وجه به بانک عامل معرفی شده است.

کد خبر 6094169

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود