Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در جمع خبرنگاران رسانه های محلی و نمایندگان خبرگزاری های سراسری در نیشابور از خیز بلند این شرکت برای 4 برنامه راهبردی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،کسری غفوری در این نشست که با حضور نائب رئیس «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر» برگزار شد، با بیان این که با تسریع در احداث کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن این شرکت در سال 1402 و نیز سرمایه گذاری در توسعه شبکه و احداث تاسیسات تصفیه پساب نیشابور، دو هدف «تکمیل زنجیره تولید» و «تامین پایدار آب» شرکت  محقق خواهد شد، افزود: طرح‌های «افزایش ظرفیت تولید» و نیز «تنوع سبد محصول نهایی» شرکت، دو برنامه مهمی است که با عنایت سهامداران عمده، به ویژه «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر» در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ابراز امیدواری کرد که با موافقت سهامداران عمده و تصویب مجمع عمومی، سرمایه لازم برای تکمیل طرح های افزایش ظرفیت شرکت، فراهم شود و افزود: افزایش ظرفیت کارخانه شماره 1 احیا مستقیم از 800هزار به 1.2 میلیون تن و ارتقای ظرفیت تولید گندله از 2.5 به 3.4 میلیون تن درحال پیگیری است و مدیران ارشد صندوق در این خصوص نظر مساعد دارند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان همچنین از تنوع بخشی به محصول نهایی شرکت که در حال حاضر مقاطع سبک ساختمانی است، خبر داد و گفت: افزودن تیرآهن به سبد محصولات نهایی شرکت را در دست برنامه ریزی داریم.

دکتر قهرمانی، نائب رئیس «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر»، در این نشست، از حمایت این صندوق از سرمایه گذاری در اجرای برنامه های توسعه ای شرکت مجتمع فولاد خراسان خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان از طرح های تازه این شرکت رونمایی کرد مجتمع فولاد خراسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب

مدیرعامل شرکت گاز استان جنوبی گفت: با وجود سیلاب بی‌سابقه در استان و شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه، گاز هیچ کدام از مشترکین خانگی قطع نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران که منجر به بروز سیل شدید در برخی شهرستان‌های استان شد، خوشبختانه جریان گاز در استان پایدار است.

وی افزود: بارندگی بی‌سابقه در شهرستان زیرکوه موجب شکسته شدن سد خاکی روستای نوده در این شهرستان شد که با تصمیم به موقع کمیته مدیریت بحران قبل از شکسته شدن سد، دستور تخلیه این روستا صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به پایداری شبکه گاز در استان گفت: در تمام استان شاهد بارندگی شدید و در شهرستان‌های قائنات، نهبندان، طبس و خوسف شاهد سیل بی‌سابقه بودیم که موجب تخریب برخی جاده‌های ارتباطی شد.

وی افزود: تمامی ادارات گاز شهرستان‌های استان قبل از وقوع سیل در آماده‌باش قرار گرفتند و خوشبختانه با هوشیاری و تلاش کارکنان گاز هیچ مشترکی در سیل اخیر استان قطع نشده است.

محمودی تصریح کرد: اقدامات پدافندی در زمینه جلوگیری از خسارات سیلاب به‌ ایستگاه‌های گاز و رصد تمامی نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت که با اعزام اکیپ‌های عملیاتی به منطقه، تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب خطوط گاز یا نشت گاز در اسرع وقت با بخش امداد شرکت گاز (شماره 194) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی