Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری سپاه فجر فارس از برگزاری اختتامیه جشنواره سرود فجر و معرفی برگزیدگان به مرحله ملی خبر داد. - اخبار استانها -

علی‌اکبر خواجه‌ای  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در جریان‌سازی سرود در کشور، جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر برای اولین بار در کشور رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه‌ای ادامه داد: استان فارس متولی اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر در مرحله استانی بود.

اجتماع بزرگ مردم قم برای تجدید بیعیت با امام زمان(عج)/ سرود"سلام فرمانده "در مسجد جمکران طنین‌انداز شد + فیلماجتماع بزرگ زنجانی‌ها برای همخوانی سرود "سلام فرمانده"استعدادهای هنری در حوزه سرود انقلابی در قالب تهیه برنامه تلویزیونی شناسایی می‌شود

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری سپاه فجر فارس تصریح کرد: از دی ماه‌ها 1400 با فراخوان از طریق سایت جشنواره، بیش از 250گروه سرود از استان شرکت کرده و اثر بارگزاری کردند که این مرکز با استفاده از داوران خبره کشوری همچون استاد کافی، منورصادق و رئیسی نسبت به غربالگری آثار کار خود را آغاز کرد.

وی گفت: در مجموع بین 19 گروه برتر رقابت پایانی صورت گرفت و در اختتامیه این جشنواره از 10 گروه برتر با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

خواجه‌ای با اشاره به حضور سرهنگ عبدالله‌زاده، جانشین فرمانده سپاه فجر، سرهنگ قاسم علیپور معاون هماهنگ کننده و سرهنگ رنجبر معاون فرهنگی سپاه فجر و مدیران کل ادارات و دیگر مسئولین استانی در ائین اختتامیه، افزود: سه گروه سرود آباده، اقلید و لارستان که به مرحله کشوری راه یافتند، به صورت زنده به اجرای سرود پرداختند.

انتهای پیام/424‌/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرود فجر سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از امروز در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه آغاز شد.

زهرا آب سوران، در مراسم آغاز این جشنواره افزود: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایشی امروز و فردا نهم اردیبهشت با هم به رقابت می پردازند.

آب سوران اظهارکرد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی با هدف عمومی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار "این صحنه خانه ماست" برگزار خواهد شد.

وی گفت: آذربایجان‌غربی ماهها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت و در این راستا تلاش شد تا داورانی از جنس هنر و تجربه برای داوری این رقابتهای هنری انتخاب شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره؛ عباس پویان، فاطمه برمال و سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرده است.

نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روزهای هشتم و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد