Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با آخرین وضعیت فعالیت زندان قدیم کاشان اظهار داشت:ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور مصوبه‌ای داشته است که سازمان زندان‌ها، زندان قدیم کاشان را که در حال حاضر بلا استفاده است برای ایجاد مرکز ماده ۱۶ و درمان معتادین متجاهری که در سطح شهر رها هستند و اصطلاحاً کارتن‌خواب نامیده می‌شوند اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به حضور در محدوده زندان قدیم کاشان و دیدار با نمایندگان مردم و کسبه مجاور زندان، افزود: با توجه به نگرانی‌ها و اعتراضات مردم، خصوصا مجاورین زندان قدیم کاشان، بنده خدمت همشهریان عزیز و کسبه محترم آن منطقه رسیدم و نمایندگان مردم و کسبه اعترا آماده سازی خبر ض خودشان را مطرح نمودند.

زارعی تصریح کرد: مرکز ماده ۱۶ برای درمان افرادی است که دچار مشکل شده و رها شده‌اند، خانواده ای ندارند و بایستی درمان شده و به جامعه بازگردند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ادامه داد: در این مرکز دانشگاه علوم پزشکی، اداره بهزیستی، مرکز مشاوره و نیروی انتظامی مستقر خواهند بود و افراد تحت الحفظ به مرکز می‌آیند و تحت درمان قرار می‌گیرند و هزینه های آن را دولت پرداخت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این افراد مطلقاً با کسی در ارتباط نخواهند بود، خاطرنشان کرد: این‌ افراد اجازه ملاقات با خانواده را ندارند و هیچ کس از افراد غیر وارد یا خارج این مرکز نخواهد شد.

شریف‌زارعی با اشاره به طول مدت درمان هریک از این افراد اظهار داشت: این افراد بعد از گذشت مدت ۳ الی ۶ ماه از اینکه تحت درمان قرار گرفته‌اند، تحت الحفظ به شهر خودشان باز می‌گردند.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز ماده 16 فرماندار کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • پلیس در تعقیب همدست ال چاپو | سلطان مواد مخدر اکوادور چه کسی است؟
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار