Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: ۷۷ کیلومتر راه روستایی و فرعی و شریانی، سه پل و طرح حذف سه نقطه پرتصادف جاده ای استان که آماده بهره برداری شده بود، امروز در قالب بیست و ششمین سفر استانی دولت، با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش تین نیوز، جعفر شهامت اظهار داشت: برای اجرای این پروژه های بخش راه، یکهزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ۴۰ کیلومتر راه روستایی با ۷۳۵ میلیارد ریال اعتبار ساخته و آسفالت شده و در محورهای فرعی استان نیز ۳۰ کیلومتر راه با صرف ۱۹۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی و روکش راه شریانی بجنورد - شیروان به طول هفت کیلومتر و ۶۲ میلیارد ریال اعتبار از دیگر پروژه هایی است که امروز با دستور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

شهامت با اشاره به افتتاح سه دستگاه پل با ۹۵ میلیارد ریال اعتبار در محورهای روستایی استان گفت: پل کلاته یاور در بجنورد با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار، پل شوق آباد در شیروان با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و پل شوقان با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر کاروان دولت به استان با حضور مسوولان وزارت راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت. 

وی درباره حذف سه نقطه پرتصادف از راه های استان با ضرف ۶۷ میلیارد ریال اعتبار، گفت: یک نقطه پرتصادف در محدوده سیساب بجنورد با رفع نواقص و ایرادها ایمن سازی شد که در این زمینه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شد، ناحیه پرتصادف عشق آباد شهرستان مانه و سملقان با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار و نقطه پرتصادف مسیر شوقان در جاجرم نیز با هفت میلیارد ریال اعتبار برچیده شد. 

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای وزیر راه و شهرسازی تین حمل و نقل خراسان شمالی راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی میلیارد ریال اعتبار راه و شهرسازی خراسان شمالی نقطه پرتصادف کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است

ایسنا/زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم گفت: به لحاظ طول راه در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

حمیدرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت آسفالت راه‌های روستایی در شهرستان طارم، اظهار کرد: از لحاظ جمعیتی ۹۶ درصد راه‌های روستایی طارم دارای آسفالت هستند و به لحاظ طول راه نیز در شهرستان طارم ۶۵ درصد راه‌ها آسفالت شده و ۳۵ درصد از راه‌های شهرستان خاکی هستند.

وی افزود: راه‌های روستایی فاقد آسفالت روستاهایی با جمعیت زیر بیست خانوار هستند و پروژه‌های روستاهای بالای بیست خانوار مربوط به روستاهای زرنی با ۷ کیلومتر، تازه‌کند با ۸ کیلومتر، روستای سرخ‌آباد به طول ۱۳.۵ کیلومتر و مسیر نوکیان به ماسوله است.

او تصریح کرد: پروژه مسیرهای نام برده فعال هستند و به دلیل کمبود اعتبار، با کندی پیش می‌روند و با تامین اعتبار تکمیل خواهند شد. در حال حاضر برای روستاهای زیر بیست خانوار برنامه‌ای وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم خاطرنشان کرد: در شهرستان طارم آسفالت برخی از روستاهای بالای بیست خانوار همچون هندی‌کندی، گوهر، ارشت و رزه‌بند _ قاضی‌بلاغی آسفالتی با عمر بالای بیست و پنج سال دارند که درصورت تامین اعتبار روکش مجدد خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • وقوع زلزله در این استان
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است