Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امان اله جهانبین گفت: در طرح امداد و نجات با به کارگیری نیروهای امدادی، خودروهای امداد و نجات و تسریع در انجام عملیات های امداد و نجات آسیب های ناشی از حوادث و سوانح احتمالی کاهش می یابد و موجب افزایش ایمنی و آرامش روحی و روانی هموطنان در مسافرت های تابستانی می شود.

او می گوید: ۸ پایگاه ثابت شامل ۵ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه آنست (سگ‌های زنده‌یاب) و یک مرکز فرماندهی، ۴ پست موقت امداد و نجات با حضور ۵۵ نیروی عملیاتی روزانه، ۳۷ نیروی امدادی پشتیبان، ۱۵ دستگاه آمبولانس و خودرو نجات و ۲۲ دستگاه خودروی پشتیبان در این طرح فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، امیدواریم با همکاری و توان افزایی همه دستگاه های شرکت کننده در این طرح و همکاری سازمان مدیریت بحران، نیروهای انتظامی، پلیس راهور ناجا، اورژانس، راهداری و امداد خودرو بهترین خدمات را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت مطلوب به هم استانی ها و مسافران تابستانی ارائه کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد هلال احمر نیروهای امدادی امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور شد