Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه انگلیسی درباره گمانه‌زنی‌های صورت گرفته پیرامون آینده کادر فنی تیم ملی کشورمان گزارشی منتشر کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست، نشریه سان چاپ لندن درباره احتمال برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و گمانه‌زنی‌هایی که راجع به جانشینان احتمالی وی صورت گرفته است گزارشی منتشر و بر همین اساس وضعیت رقیب خود در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر را بحرانی توصیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سان در این گزارش نوشته است: رقیب انگلیس در فاصله تنها پنج ماه مانده به بازی‌اش مقابل این تیم در جام جهانی در شرایطی متلاطم قرار گرفته است، چرا که گفته می‌شود سرمربی‌اش دراگان اسکوچیچ در آستانه اخراج است. اسکوچیچ کروات با کسب 10 پیروزی متوالی ایران را به جام جهانی رساند، اما باخت‌های این تیم برابر کره جنوبی در ابتدای سال و پس از آن مقابل الجزایر باعث افزایش نارضایتی از عملکرد این مرد 53 ساله شده است. طبق خبرهایی که از تهران به گوش می‌رسد، هافبک سابق لاس‌پالماس هفته گذشته یک مشاجره تند 90 دقیقه‌ای با میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال ایران داشته است. از این رو گفته می‌شود که فرآیند برکناری اسکوچیچ و برگرداندن سرمربی سابق تیم کارلوس کی‌روش 69 ساله آغاز شده است.

سان در ادامه آورده است: در همین حال شنیده می‌شود که بحث درباره این موضوع به مقامات بالاتر تا حتی رئیس جمهور کشور ابراهیم رئیسی رسیده است. از قرار معلوم حمید سجاد وزیر ورزش ایران هم به استخدام دوباره کی‌روش تمایل دارد و تصور می‌شود که او با شش تن از بازیکنان ارشد تیم از جمله بال سابق برایتون، علیرضا جهانبخش درباره آینده کادر فنی صحبت کرده است. کارلوس کی‌روش مربی سابق منچستریونایتد، کسی است که هشت سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و سال 2019 تیم ملی را ترک کرد. اسکوچیچ هم کسی است که قبل از قبول هدایت تیم ملی ایران در سال 2020، در چهار باشگاه این کشور مربیگری کرد. او پیش از این در کشورهای کرواسی، اسلوونی، کویت و عربستان سعودی هم مربیگری کرده است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المسیره گزارش داد که ائتلاف متجاوز آمریکایی انگلیسی مجدداً ساعتی قبل فرودگاه بین المللی الحدیده را بمباران کرد.

بر اساس این گزارش، حمله‌های هوایی آمریکا و انگلیس علیه این فرودگاه یمنی در پنج نوبت انجام شد.

این ائتلاف متجاوز چهارشنبه شب نیز منطقه‌هایی از استان صعده واقع در شمال یمن را بمباران کرده بود.

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب، از زمان حمله رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بارها مواضع جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن را هدف گرفته‌اند.

این در حالی است که نیروهای مسلح یمن اعلام کرده‌اند حرکت کشتی‌ها در منطقه‌های دریایی مذکور آزاد بوده و تنها کشتی‌هایی هدف قرار می‌گیرند که مقصد آنها بنادر اراضی اشغالی باشد.

کد خبر 6095180

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • شمال یمن بمباران شد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند