Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با تشریح وضعیت خودروهای سواری رسوبی در گمرک و بندر بوشهر گفت‌: برای ۱۲۰ دستگاه خودرو سواری خارجی رسوبی در گمرک و بندر بوشهر از سوی محاکم قضایی رأی صادر نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، رحیم بهادری صبح امروز در تشریح وضعیت ماشین‌آلات رسوبی خارجی در گمرک بوشهر اظهار داشت: 375 خودرو و ماشین‌آلات راهسازی در انبار‌های گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 94 دستگاه راهسازی به ارزش 1500 میلیارد تومان در انبار گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر وجود دارد خاطر نشان کرد: این ماشین‌آلات از سال 1392 در انبار این دستگاه‌ها توقیف و هنوز ترخیص نشده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر با تشریح وضعیت خودروهای سواری رسوبی در گمرک بوشهر گفت‌: اکنون 281 دستگاه خودروی سواری و متروکه قاچاق خارجی از سال 1392 به سبب نداشتن مجوز قانونی در انبار گمرکات و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر توقیف شده است.

بهادری با بیان اینکه خودروهای سواری وارداتی توقیفی در گمرک و بندر بوشهر منتظر حکم قضایی هستند خاطر نشان کرد: برای 120 دستگاه خودرو سواری خارجی رسوبی در گمرک و بندر بوشهر از سوی محاکم قضایی هنوز رأی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه خودروهای رسوبی در گمرک مشمول قانون قاچاق هستند بیان کرد: برای بقیه خودرو‌های رسوبی در گمرک و بنادر استان بوشهر هم اگر حکم قضایی صادر شده به سبب نداشتن مجوز قانونی، هنوز ترخیص نشده‌اند.

بهادری ارزش این هر خودرو سواری توقیفی بین 4 میلیارد تا 12 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در مجموع ارزش این خودروهای رسوبی در انبار گمرک و بندر بوشهر بین یک هزار و 200 تا یک هزار و 500 میلیارد تومان است.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر از تعیین تکلیف کالاهای رسوبی و سریع الفساد موجود در انبارها و تعدادی از پرونده‌های استرداد شده خبر داد و اظهار کرد: در بازدید معاون و نماینده دادستان بوشهر از انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر، برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها، دستور فروش کالاهای رسوبی و سریع الفساد موجود در انبارها به قید فوریت صادر شد.

وی افزود: هیئت بازدید کننده همچنین دستور انهدام کالاهای ممنوعه و فاقد مجوزهای مصرف و تاریخ گذشته که فاقد رأی هستند را صادر کردند.

بوشهر| محموله قاچاق 20 میلیاردی قطعات خودرو خارجی در عسلویه کشف شدقاچاقچیان خودرو خارجی در بوشهر به 33 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

کاهش قابل توجه کالاهای متروکه در گمرک شهید رجایی/ متروکه شدن کالاها نباید به دروازه جدید ورود کالا به کشور تبدیل شود

بهادری از پیگیری فوری دستورات صادر شده برای جلوگیری از رسوب کالاهای سنواتی و تاریخ گذشته و افت کیفیت کالاهای فاقد رأی خبر داد و تصریح کرد: معاون دادستان بوشهر در این بازدید نسبت به تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی متروکه موجود در انبارها نیز قول مساعد داد.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اموال تملیکی استان بوشهر گمرک و بندر بوشهر رسوبی در گمرک ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و سوخت، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی بندر ماهشهر با رصد اطلاعاتی یک انبار دپوی سوخت قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بازدید از این انبار، یک هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از چرخه قانونی توزیع کشف شد.

سرهنگ جوانمرد ادامه داد: همچنین ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی دیگر با گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی، دو دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندر ماهشهر اضافه کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، حدود تقریبی ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتباط ۵ نفر پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.  

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • برنامه ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودرو‌های رسوبی
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی به کرمان صادر شد  
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد