Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@16:27:52 GMT

ایلان ماسک چند فرزند دارد؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۶۲۵۳

ایلان ماسک چند فرزند دارد؟ + عکس

فرزندان ایلان ماسک چه کسانی هستند؟ دوقلوها: گریفین و خاویر ماسک سه قلوها: کای، ساکسون و دمیان ماسک X Æ A-Xii Exa Dark Sideræl Musk

 

فرزندان ایلان ماسک چه کسانی هستند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ تعداد فرزندان ایلان ماسک ممکن است به این دلیل زیاد باشد که او بچه‌ها را دوست دارد، یا به این دلیل که احساس می‌کند تمدن بدون انسان‌های بیشتر از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است که جمعیت فعلی جهان کافی نیست و اگر مردم فرزندان بیشتری نداشته باشند، تمدن از بین خواهد رفت. او حرف هایش را با نسلی که خودش به وجود آورده، عملی کرده است.

همه چیز درباره فرزندان ایلان ماسکایلان ماسک هشت فرزند داشته است که اولین آنها در سال ۲۰۰۲ درگذشت. دو سال پس از ازدواج ماسک با نویسنده کانادایی جاستین ویلسون در سال ۲۰۰۰ الکساندر ماسک نوادا به دنیا آمد. اما او در ۱۰ هفتگی بر اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد درگذشت.

دوقلوها: گریفین و خاویر ماسک

در سال ۲۰۰۴، ماسک و همسرش جاستین با کمک IVF، صاحب دوقلوهای خود گریفین و خاویر شدند. در ژوئن ۲۰۲۲، خاویر دادخواستی را برای تغییر جنسیت خود و نام و نام خانوادگیش ارائه کرد و دلیل آن را از بین بردن هر نسبتی با پدر بیولوژیکی خود دانست. خاویر الکساندر ماسک می خواهد به عنوان ویویان جنا ویلسون شناخته شود.

سه قلوها: کای، ساکسون و دمیان ماسک

سه قلوهای ایلان ماسک و جاستین ویلسون در سال ۲۰۰۶ به دنیا آمدند. جاستین آنها را نیز از طریق IVF باردار شد و پس از طلاق در سال ۲۰۰۸، حضانت آنها بین والدینشان  تقسیم شد. ماسک هرگز علناً در مورد زندگی خود با پسرانش صحبت نکرده است. در مصاحبه ای، ویلسون گفت: «تقریباً تمام ساعات بیداری غیر کاری من با پسرانم می گذرد و آنها عشق زندگی من هستند.»

X Æ A-Xii

در ۵ می ۲۰۲۰، ماسک و شریک زندگی دومش که در حال حاضر از هم جدا شده اند گریمز آمدن پسر کوچک خود را اعلام کردند. این زوج ابتدا نام فرزند تازه متولد شده خود را X Æ A-12 گذاشتند. به نظر می رسد که این نام از یکی از آهنگ های آخرین آلبوم گریمز  ۴ÆM الهام گرفته شده است. اما این نامگذاری مطابق با قوانین ایالتی کالیفرنیا نبود، چراکه قانون، اعداد هندی و عربی را در اسم ها ممنوع کرده است.

ماسک و گریمز مجبور شدند نام او را به X AE A-XII تغییر دهند و Æ و ۱۲ را حذف کردند تا گواهی تولد او مطابق با قوانین کالیفرنیا صادر شود. ماسک در مصاحبه ای نام پسرش را X-Ash-A-Twelve تلفظ کرد.

Exa Dark Sideræl Musk

در مارس ۲۰۲۲، ستاره پاپ گریمز دومین فرزند خود را با ماسک به دنیا آورد. او سعی کرد تولد دخترش را از مردم پنهان کند، اما این راز زمانی فاش شد که صدای گریه یک نوزاد در طبقه بالا در طول مصاحبه این زوج با Vanity Fair شنیده شد.

Exa Dark Sideræl با نام Y شناخته می شود و به برادر بزرگتر X Æ A-12 می پیوندد که به طور مشابه با نام X شناخته می شود. Exa از اصطلاح محاسباتی exaFlops گرفته شده است. قسمت میانی نامش Dark، به ماده تاریک و ناشناخته زیبای جهان اشاره دارد. Sideræl هم، به معنای ستاره یا زمان اعماق فضا، جایگزینی برای زمان زمین است.

همه چیز درباره فرزندان ایلان ماسکگرایمز توضیح داد که این نام به این معنی است: «زمان واقعی جهان، زمان ستاره ای، زمان اعماق فضا، نه زمان نسبی زمین.» همچنین این نام اشاره ای به شخصیت مورد علاقه گرایمز، گالادریل، در مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها دارد.

منبع: روزیاتو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایلان ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از ای‌بی‌سی، 21 آوریل امسال لوئیس هوئسکا، افسر 31ساله پلیس شیکاگو بعد از پایان شیفت کاری‌اش با لباس فرم از اداره پلیس خارج شد تا به خانه برود اما در بین راه به ضرب گلوله کشته شد و خودروی شاسی بلندش نیز به سرقت رفت.

جسد این مرد فردای آن روز توسط گشت پلیس در نزدیکی خانه‌اش در پارک گیج پیدا شد.

در بررسی‌های اولیه معلوم شد که افسر پلیس بر اثر شلیک گلوله به‌صورتش به قتل رسیده است. از همان زمان کارآگاهان جنایی شیکاگو، تحقیقات برای شناسایی قاتل را آغاز کردند و در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته توانستند یک مظنون را شناسایی کنند. در تحقیقات بعدی هویت فردی که در دوربین دیده شده بود، با نام خاویر تیت جونیور مشخص و همچنین خودروی به سرقت رفته افسر پلیس چند کیلومتر دورتر از محل جنایت پیدا شد.

با شناسایی مظنون جنایت، پلیس شیکاگو و گروه عملیات منطقه‌ای برای دستگیری وی، راهی خانه‌اش شدند. وقتی مأموران پلیس زنگ خانه را زدند، خاویر(مظنون جنایت) آنها را معطل کرد تا بتواند از پنجره پشتی خارج شود.

مأموران پلیس که در اطراف خانه پراکنده بودند، ناگهان دیدند که خاویر یک اسلحه به حیاط خانه همسایه پرت کرد و بلافاصله از حصار پشت خانه به خانه بغلی پرید و فرار کرد. آنها هر چه تلاش کردند، موفق به دستگیری این مرد نشدند.

براساس این گزارش، اف‌بی‌آی خاویر را در فهرست افراد تحت تعقیب قرار داد و تصویرش را منتشر کرد. زیر تصویر نوشته شده بود که خاویر روی گردنش یک خالکوبی تاج دارد و برای دستگیری او100هزار دلار جایزه تعیین شده است.

تحقیقات پلیس برای شناسایی مخفیگاه این مرد ادامه داشت تا اینکه عصر روز چهارشنبه گذشته، مأموران پلیس موفق به شناسایی او شدند و پس از یک تعقیب و گریز طولانی او را دستگیر کردند.

تحقیقات درباره انگیزه قاتل 22ساله از قتل افسر پلیس شیکاگو ادامه دارد.

کد خبر 849113 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • ایلان ماسک: آمریکا در حال انقراض! کاهش نرخ زاد و ولد خطرناک‌تر از گرمایش جهانی است
  • ایلان ماسک کاربردی برای هوش مصنوعی در اسپیس ایکس نیافت!
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض