Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@07:39:07 GMT

نکات مهم پیش از خرید مبلمان اداری

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۶۳۱۹

نکات مهم پیش از خرید مبلمان اداری

اینکه خرید تجهیزات اداری مناسب بر عملکرد یک کسب‌وکار تأثیر مستقیم می‌گذارد امری طبیعی است و باعث می شود که در هنگام خرید این وسایل حساسیت بیشتری به خرج بدهید. گروه مبلمان اداری دکوران در این مطلب شما را با چند نکته که پیش از خرید مبلمان اداری باید به آنها توجه کنید آشنا می‌کند. با ما همراه شوید!

بازتاب ارزش های سازمان با خرید مبلمان اداری مناسب

انتخاب تجهیزات مناسب و منسجم ارزش‌های سازمان شما را بازتاب می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس سعی کنید طرح‌ها و سبک‌هایی را برای دفتر کارتان انتخاب کنید که در انتقال این مفاهیم مؤثر هستند. شما با انتخاب محصولات مرغوب و با کیفیت در حقیقت پرستیژ کاری خودتان را بالا می‌برید. علاوه بر آن تجهیزات مناسب باعث بهبود روحیۀ کارمندان می‌شود.

فاکتورهای ارگونومی در هنگام خرید مبلمان اداری

در طراحی مبلمان اداری به شیوۀ مدرن استاندارد هایی وجود دارد که اهمیت زیادی دارند. یکی از این فاکتورهای مهم توجه به سلامت و راحتی کارمندان است. تجهیزات ارگونومیک طیف وسیعی از ابزارها را شامل می‌شوند از میز و صندلی اداری گرفته تا بالش‌های مخصوص و حتی موس و کیبورد کامپیوتر. تمام این محصولات با این هدف تولید می‌شوند که کاربر در حین استفاده از آنها احساس راحتی بیشتری داشته باشد. شما با خرید این محصولات می‌توانید بهره‌وری تیم خود را افزایش دهید.

خرید صندلی و مبلمان اداری مدولار و چندمنظوره

یک نکتۀ دیگر در هنگام خرید صندلی و مبلمان اداری این است که محصولاتی را تهیه کنید که حالت چندمنظوره دارند. با این رویکرد شما نه تنها یک فضای خلاقانه برای کار ایجاد می‌کنید بلکه هزینه‌های سازمان را هم کاهش می‌دهید. می‌توانید به جای خرید میز کارمندی برای هر یک از اعضای تیم، یک میز گروهی و مشارکتی تهیه کنید که فضای کمتری هم اشغال می‌کند. استفاده از میزهای مدولار یا ماژولار هم یک راهکار دیگر است. این میزها را به‌راحتی می‌توان جابه‌جا کرد و ابعاد آنها را برای جلسات کاری متناسب با تعداد افراد تغییر داد. همین ویژگی به شکل دیگری در صندلی های اداری قابل مشاهده است. قابلیت تنظیم ارتفاع، دسته‌ها و پشتی صندلی جزو ویژگی‌هایی است که به افزایش راحتی کاربر و تمرکز در حین کار کمک می‌کند.

داشتن فضای کافی برای قرارگیری وسایل

مسئله‌ای که به‌ویژه برای خرید میز اداری باید به آن توجه کرد این است که فضای کافی برای قرارگیری وسایل و لوازم مورد نیاز در اختیار کارمندان قرار بگیرد. این کار باید به شیوه‌ای اصولی و با هدف بهینه‌سازی فضا و افزایش بهره‌وری انجام شود. دقت کنید که آیا میز مورد نظر شما به تعداد کافی کمد و کشو دارد یا نه. به غیر از آن وجود یک محفظۀ مجزا برای قرارگیری کیس کامپیوتر و همچنین ریل کیبورد و موس الزامی است.

حفظ حریم خصوصی

شما باید در محل کار حفظ حریم خصوصی افراد را نیز در نظر بگیرید. یکی از هدف‌های طراحی و تولید پارتیشن اداری و دیوایدر این است که یک فضای خصوصی در محیط کار ایجاد شود. این فضاسازی به شکلی انجام می‌شود که مشارکت و ارتباط اعضای تیم با یکدیگر دچار مشکل نشود. چیدمان مبلمان به شکل صحیح  و قرارگیری پارتیشن و دیوایدر در یک نقطۀ کلیدی باعث می‌شود تا کارمندان با تمرکز بیشتری فعالیت‌های خودشان را انجام دهند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

خرید میز و صندلی اداری را به چشم یک سرمایه‌گذاری بلندمدت ببینید. به همین خاطر تنها روی محصولات بادوام و قابل اعتماد سرمایه‌گذاری کنید تا دچار مشکل نشوید. داشتن گارانتی معتبر و خرید از برندهای مطرح بازار به شما این اطمینان را می‌دهد که محصولی مرغوب با عملکرد عالی را تهیه کرده‌اید. خدمات پس از فروش خیال شما را از این بابت راحت می‌کند که در مدت گارانتی می‌توانید اقلام آسیب‌دیده را در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای معقول تعمیر کنید.

خرید از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری

این روزها به لطف پیشرفت‌های دنیای تکنولوژی خیلی از کارها ساده‌تر از قبل شده است. شما حالا می‌توانید انواع مبلمان اداری را خیلی راحت به‌صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش دهید و راجع به ویژگی‌ها و مشخصات هر مدل اطلاعات جامعی کسب کنید. نکته‌ای که در این میان باید آن را مد نظر قرار دهید این است که به طور مستقیم از تولید کننده اصلی خرید کنید. این کار در وهلۀ اول هزینه‌های شما را نسبت به زمانی که از واسطه خرید می‌کنید کاهش می‌دهد. از سوی دیگر بحث موجودی کالا مطرح است. سایت‌های واسط از آنجا که موجودی محدودی دارند ممکن است در روند ارسال کالا تأخیر داشته باشند. این در حالی است که کارخانه تولید کننده می‌تواند برای خریدهای عمده و جزئی هر تعداد محصول را که بخواهید برای شما ارسال کند.

گروه مبلمان اداری دکوران با بیش از ۸۰ سال سابقه در زمینۀ تولید مبلمان و پارتیشن اداری یکی از برندهای مطرح و نام آشنای کشور به شمار می‌آید که همواره بهترین محصولات را به مشتریان خود عرضه کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدۀ محصولات از وب سایت ما دیدن کنید!

کد خبر 685458 برچسب‌ها لوازم خانگی شهر - مبلمان شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لوازم خانگی شهر مبلمان شهری خرید مبلمان اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشورهای اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناوها و ناوهای هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه اینها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901603

دیگر خبرها

  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل /نکات پنهان زیاد است /تنها ۲۰ درصد از توانمان را به کار بردیم
  • کنایه کین به بلینگام: اصلا نفهمیدم چه گفت!
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • شورای اداری استان تهران
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)