Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قیمت تلویزیون‌های ۵۰ اینچی اسمارت 4K برند سونیا در بازار بین ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان در نوسان است. البته بیشتر مدل‌ها ناموجود هستند و تنها دو مدل را می‌توان در فروشگاه‌های آنلاین سفارش داد. اما شرایط در مورد برند اسنوا قدری فرق دارد.

به گزارش فرارو، در حال حاضر تلویزیون ال‌ای دی سونیا مدل S-50KD6940 سایز ۵۰ اینچ اسمارت با کیفیت تصویر 4k در یک فروشگاه با قیمت ۹ میلیون و ۷۵۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار، خروجی صدای دیجیتال، خروجی هدفون، پورت شبکه (LAN)، بلوتوث، اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)، دو درگاه USB، رابط هوشمند اندروید و... دارد.

مدل بعدی این برند تلویزیون ال‌ای دی سونیا ۵۰ اینچ مدل S-50KD7940 است. یک فروشنده ساکن کاشان گفته که این تلویزیون را به قیمت یازده میلیون و ۴۷۶ هزار تومان به فروش می‌رساند. اگر قرار است بین این دو مدل یکی را انتخاب کنید، باید بدانید که S-50KD7940 بروزتر و امکانات بیشتری دارد.

قیمت تلویزیون اسنوا ۵۰ اینچ اسمارت 4K

مشهورترین تلویزیون اسنوا در سایز ۵۰ اینچ، اسمارت و با کیفیت تصویر 4K، مدل SSD-50SA640U است. این مدل در حال حاضر بین ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این تلویزیون از امکاناتی معمول برخوردار است و چیز بیشتری نسبت به سایر رقبای ایرانی خود ندارد.

مدل دیگر برند اسنوا در این سایز، تلویزیون ۵۰ اینچ 4K مدل 50SA1260U است که در بازار بین ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان تا ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل 50SA270U نیز از سوی فروشندگان حدود یازده تومان قیمت خورده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت تلویزیون هزار تومان ۵۰ اینچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899493

دیگر خبرها

  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!
  • (ویدئو) گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو ۳۵‌های در راه ایران
  • آشنایی با تانک چلنجر ۲
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس