Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین ، حسین رجبی گفت: در راستای مبارزه با فساد یکی از مدیران بانک های شهرستان تاکستان به اتهام اختلاس دستگیر شد.

وی افزود: این مدیر بانکی با اقدامات غیر قانونی مبلغ ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اختلاس نموده و بعد از کشف فساد و تشکیل پرونده در یکی از شعب دادسرای تاکستان و پس از دستگیری متهم، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی استان ادامه داد: این پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد و قطعاً بررسی ابعاد این موضوع تحت رسیدگی قضایی قرار خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در پایان با هشدار به متخلفان خاطرنشان کرد: در راستای کاهش و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری و تامین منافع عمومی  دستگاه قضایی با تمام قوا و بدون هیچ مماشاتی با مفسدان برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها انتخابات مدیران مسئول دادگستری تاکستان جعل هویت اختلاس استان قزوین قزوین بانک ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مدیران مسئول دادگستری تاکستان انتخابات مدیران مسئول دادگستری تاکستان جعل هویت اختلاس استان قزوین قزوین بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم