Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند، داوران بخش عکس این جشنواره را معرفی کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  با اعلام دبیرخانه این جشنواره، بهرام محمدی‌فرد، مجید ناگهی و زهرا استادزاده به عنوان داوران بخش عکس ششمین جشنواره تلویزیونی مستند معرفی شدند.

بهرام محمدی‌فرد متولد سال 1337 از عکاسان باسابقه کشور است؛ او عکاسی را از سال 1356 آغاز کرده و یکی از عکاسان دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیری سرویس عکس روزنامه جمهوری اسلامی و انتشار 5 کتاب عکس جنگ دفاع مقدس از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های حرفه‌ای او به شمار می‌رود. 

مجید ناگهی متولد سال 1349 است و از 20 سالگی به صورت حرفه‌ای وارد دنیای عکاسی شده است. وی از اعضای اصلی کمیته تاسیس خانه عکاسان ایران در سال 1373 شمسی به شمار می‌رود و سابقه تدریس در دانشگاه‌های هنر اصفهان، دانشگاه سوره، دانشکده خبر و ... را در کارنامه خود دارد. 

زهرا استادزاده متولد 1363 و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی است. او عکاسی مستند را از سال 1389 شروع کرده و عمده فعالیتش، عکاسی در مناطق روستایی محروم و دورافتاده کشور است. دبیر آژانس عکس مستند سو و شرکت در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی عکس از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرده و شهریورماه 1401 به دبیری محسن یزدی، مدیر شبکه مستند سیما برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار 20 تیرماه خواهد بود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.festdoctv.com مراجعه کنند. 

سرداری که جلوتر از سربازانش می‌جنگید/ مستند "همرزم، امشب در تلویزیون""عملیات مهندسی" مستندی که مدعی "8 سال تضعیف تیم استقلال برای دوری از قهرمانی" است!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلویزیون مستند تلویزیون مستند جشنواره تلویزیونی مستند شمار می رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید جوادی را بهتر بشناسید

شهید دانش آموز جاویدالاثر امرالله جوادی همواره دلش برای اسلام می‌تپید، با شروع جنگ تحمیلی بار‌ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و راهی جبهه‌های نبرد شد.

 پس از اتمام دوره ابتدایی به کارگری مشغول شد.

۴ تیرماه سال ۶۷ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به لقای حق شتافت و پیکر پاکش مفقود شد.

جاویدالاثر امرالله جوادی دومین شهید خانواده است که در راه خدا تقدیم شد.

شهید «امرالله جوادی» چهارم تیر سال ۶۷ در جزیره مجنون و شهید «حمدالله جوادی» در تاریخ ۲۴ اسفند سال ۶۴ به شهادت نائل شدند.

برگی از وصیت نامه شهید جاویدالاثر امرالله جوادی

مبادا خدای ناکرده دشمنان داخلی که همان ضد انقلابیون هستند شما را در مناطق خودتان به انحراف و فحشا بکشانند.

 برادران بزرگوار هوشیار باشید که دشمن همیشه در کمین است و شما خواهران عزیز با حجاب خود دشمنان را سرکوب کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • شهید جوادی را بهتر بشناسید
  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس