Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز در ارتباط با آخرین وضعیت غرقی و فعالیت‌های ناجیان غریق در طرح‌های دریای مازندران، اظهار کرد:  با تلاش ناجیان غریق از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون ۱۵۵ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند که از این تعداد ۱۲۰ نفر آقا و ۳۵ نفر خانم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور ناجیان غریق در مناطق حادثه‌خیز باتوجه به آزادسازی سواحل، افزود: موضوع نگران‌کننده اینکه مردم برای حضور در سواحل به دنبال مکان‌های دنج و خلوت هستند و همین موضوع زمینه بروز مشکلات را فراهم می‌کند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر اینکه شنا در شب و در مناطق سنگ‌چین و همچنین دریای طوفانی ممنوع است، تصریح کرد: ولی برخی مردم به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجهی نمی‌کنند.

کریمیان با اشاره به غرق شدن ۱۳ تن در دریای مازندران، تصریح کرد: از این بین غرق شدن ۴ تن جز موارد مشکوک بوده و همچنین یک مورد تصادم دریایی بوده است.

طرح‌های دریا هر سال از ابتدای خرداد آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت و امسال باتوجه به آزادسازی سواحل و افزایش نقاط حادثه‌خیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران طرح های دریای مازندران دریای طوفانی شنا ممنوع آزادسازی سواحل دولت سیزدهم دریای مازندران ناجیان غریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حمید محبوبی اظهار کرد: با تلاش نجاتگران هلال احمر اشنویه مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با اشاره به موفقیت امدادگران در تلاش برای نجات فرد حادثه دیده افزود: تلاش چهار ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فرد حادثه دیده در ارتفاعات تالاجار اشنویه نتیجه‌بخش بود.

محبوبی تصریح کرد: پس از چهار ساعت صعود در ارتفاعات تالاجار، نجاتگران به مصدوم حادثه‌دیده دسترسی پیدا کردند و بعد از کنترل علایم حیاتی و اقدامات پیش‌بیمارستانی و تثبیت، همچنین انتقال امن به پایین دست، مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: مصدوم ۵۸ ساله به دلیل روشن‌کردن زغال در چادر دچار گازگرفتگی شده بود که با سرعت عمل نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • علما ومعلمان حافظان دین و ناجیان جامعه