Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@07:50:04 GMT

در ادارات باشت چه خبر است؟

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۰۷۰۸۳

در ادارات باشت چه خبر است؟

شهروندان باشتی از عدم حضور برخی از مدیران ادارات این شهرستان در ساعت اداری گلایه داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   صبح زاگرس با پیروزی دولت رئیسی و شعار دولت در انتخاب مدیران جهادی این امید در دلها زنده شد که خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع در ادارات از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود، اما در شهرستان باشت هنوز وضعیت چندان تغییری نکرده است جز انتصابات چند مدیر، هنوز هم با مدیران دولت گذشته روزگار سپری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی یکی از شهروندان باشتی با ارسال پیامی به ما نوشت؛در بعضی از ادارات باشت طبق قانون " خاله خورزویی " اداره می شود و اول صبح که مراجعه می کنیم تا ساعت ۱۰صبح خبری از برخی مدیران در ادارات مربوطه نیست، و نزدیک به اذان ظهر هم غیبشان می شود.
 

موسوی یکی دیگر از شهروندان باشتی گفت؛ متاسفانه بعضی از ادارات و نمایندگی هایی که در شهرستان وجود دارد را باید مورد بازرسی قرار داد و ببینند که این افراد در زمان ساعت اداری چرا در محل کار خود حاضر نیستند.

وی افزود؛ رعایت حق الناس که همان تکریم ارباب رجوع در این ادارات است کاملا رعایت نمی شود،و تا سراغ این مدیران گرفته می شود آنها می گویند در مأموریت یا مرخصی هستند، و می توان به جرات گفت که بعضی از مدیران این ادارات و نمایندگی ها سه ساعت کار مفید در روز انجام نمی دهند.

موسوی در پایان گفت:از فرماندار محترم شهرستان باشت، و بازرسی محترم استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتظار داریم که به این موضوع ورود کنند، تا چنین افرادی بیش از این حق الناس را تضییع نکنند و بیش از این به مملکت آسیب نزنند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۰۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت